ik ging gisteren rond 23:00 uur naar bed, en Demi huilde, nou ja huilde 1 huiltje en ze sliep weer verder.
Dus ik ook mijn bed in, 1 uur huilen, ik gaan kijken, tjee ze had het hardstikke warm, ik had haar een gewone pyama aan en een zomerslaapzak, dus ik besloot om haar pyama uit te doen en dan een t-shirtje aan.
Schone broek nog wat drinken en hup naar bed… ja dat had ik gedacht, huilen huilen, huilen werd inmiddels krijsen Ik d’r uit bed gehaald en even bij ons genomen, even was ze vrolijk maar een paar tellen later was het weer brullen, ik dacht zal d’r eens even temperaturen, had ze koorts 38.9 normaal heeft Demi 36.5 dus dit was behoorlijk voor haar! Nou zetpilletje gepakt, maar ze bleef maar huilen, ik dacht wie weet heeft ze honger, ik een beetje voeding gaan maken beneden, 60 cc om te beginnen, ja hoor die dronk ze helemaal op, ik nog 100 cc bijgemaakt, en die dronk ze voor de helft op, ik was hier wel blij mee want echt gewoon drinken wilde ze niet, tja en met koorts moet ze toch goed drinken.
Nou weer naar bed, en weer huilen, het was inmiddels half 4 (!) ik viel zowat om en arno ook…
NOu ze huilde dus weer, maar wel anders als daarvoor, dus ik zei tegen arno laat ze maar even huilen, dan valt ze zo in slaap, en ja hoor na 5 minuutjes was ze vertrokken.
Nou en ze werd (gelukkig) pas om 9 uur wakker vanmorgen, daar was ik wel blij om, dat het niet 7 uur was, zo konden wij nog mooi een extra uurtje slapen…
Het was weer een nachtje van rep en roer dus, ben helemaal gammel, bah…
Heb d’r vanmorgen getempten toen was het gezakt de koorts, maar rond half 12 was het weer 38.6 en heb d’r net getempt en net was het 39.1 dus het blijft maar stijgen
Al met al weet ik dus niet wat ze heeft…
Ze heeft vanmiddag maar 1 uurtje geslapen, en ik haalde ze net dus uit bed met die hoge temp, ik voelde het gelijk al dat hij hoger was
Ik probeer nog even uit te zingen zonder zetpil, want volgens de huisarts is dat beter, om haar lichaam zelf te laten vechten tegen de koorts. Of zouden jullie wel een zetpilletje geven?
Ze speelt nog nu en is redelijk opgewekt, kijkt alleen een beetje sip uit d’r oogjes.
Als het te erg word of ze gaat echt huilen, en nog meer koorts krijgen dan geef ik d’r maar een zetpilletje…
Oh dit is niks voor mij hoor, vind het maar niks als mijn prinsesje ziek is, ik heb het dan liever zelf, maar ja dat zal iedere moeder hebben…
Bedankt voor het luisteren ik moest het ff kwijt…
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi