Gordijn roede op hem gevallen

Jee alsof het allemaal al niet vervelend genoeg gaat de laatste 2 dagen… Rico wilde zich begin avond voor me verstoppen achter zijn gordijnen. hij trok er alleen een beetje hard aan dus de hele roede mietert naar beneden op zn schouder en en voet. verder niets ernstigs maar ik schrok me wezenloos. Rico brullen en brullen en brullen…
en nu heeft ie gelukkig nog een rolgordijn er hangen maar het houdt niet alles tegen. het echoot gruwelijk in zn kamer nu.
het had maar een haartje gescheelt of hij had die hele roede op zn hoofd gekregen!

Tja en nu een nieuwe kopen. een roede is best duur zeker nu we amper wat te besteden hebben… (dacht ik) want wat nou natuurlijk logisch is is dat je niet een hele nieuwe roede koopt maar alleen de knoppen en de eind knoppen. dus het valt gelukkig nog mee.
Rico zei net al: mama dijne maken!
ja sorry dat kan ik niet. zelfs papa niet dus dat wordt weer naar de bouwmarkt vrees ik. gerum… hij was echt verschoten!

Ook nog, toestand. Hopelijk kan hij er wel lekker om slapen en kunnen jullie het snel fiksen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ja we waren verstoppertje aan het doen. was kei leuk zo… totdat dat ding naar beneden viel. papa is net thuis gekomen en ging gelijk naar rico toe die in bed lag.
Rico deed zn ogen open en zei: baby pijn, papa maken
haha! t gaat geowon goed met m hoor! hij stelde zich aan was gewoon schrik.

Ach gossie, gelukkig niks ernstigs maar snap dat je schrikt meid. Enne hij is echt niet meer te maken??? Das dan balen inderdaad.

Groetjes,

Michèle

Ojee… gelukkig maar dat het achteraf mee viel, maar kan me voorstellen dat het wel even schrikken is! Even bij de goedkopere winkels rondneuzen, leenbakker, kwantum, ikea. Misschien dat het toch lukt om voor een prikkie iets nieuws te vinden. Of misschien wel op marktplaats?

Groetjes Carolien,

Lilypie Premature Baby tickers

ja was echt wel heel zielig!
maar meiden… ik hoef niet een hele nieuwe roede te kopen hoor haha de stok zelf is niet stuk alleen de knoppen en de eindknoppen zijn stuk. die dingen kosten hooguit 5 euro misschien nog wel 2 of 3 euro ook. dus dat is niet zo erg he.
als ik een hele nieuwe roede moest kopen was ik wel honderd euro kwijt denk ik.
het is alleen balen dat er nu zoveel licht inval is. wordt hij weer stierlijk vroeg wakker