Gordel van kinderstoel heet

Oh gister zette ik Jurian in zijn autostoeltje en toen zei hij ‘au mama au’, Ik zeg wat is er… dacht dat ik iets niet goed had gedaan oid. Maar hij weest naar de ijzeren stukken van de gordel waarmee hij dus vast gemaakt wordt, en die waren me dan toch heet. Tja mijn auto had in de zon gestaan dus kon lekker bakken… Maar dacht later dat dit toch eigenlijk best gevaarlijk is?? Jurian had nu wel het reflex om zijn hand daar niet op te laten liggen… maar het was echt HEET (niet warm). Zo zelfs dat ik denk dat als je je hand daar even laat liggen dit gerust brandwonden kunnen worden… Of … is dit onmogelijk?

Lilypie In verwachting Ticker

ja irrtant, misschien kan je het voorkomen door ze ook dicht te klikken als je er niet in zit, of zijn ze helemaaaaal van ijzer?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Hoi hoi,

ik dacht ook gelijk aan dicht doen als je er niet in zit, ze kunnen idd erg heet worden. Net als de gordels zelf trouwens vind ik…

Grtz Von

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Ja misschien is dat wel optie… (soms zit het in kleine dingen waar jezelf even niet opgekomen ben)…

Maar irri is het wel… en beetje gevaarlijk ook toch…

Bedankt voor jullie reactie!

Hoi ja ook ik ken het probleem. Ik leg al vanaf dat luna klein was als het warmer werd/word standaard een groot badlaken in de auto. Als er geen luna of mees in de auto zit, huppetee badlaken erover heen. Nergens meer last van.

Gr Patries

Inderdaad, die dingen worden echt bloedjeheet! Zielig dat Jurrian de gordel toch even vastpakte! Eva heeft het ook een keer gehad. Bij mij is de gordel zwart en alleen de klinkhaakjes zeg maar zijn van ijzer. Ik denk dat de oplossing inderdaad is om er iets op te leggen. In de zomer ga ik trouwens een badstof rose hoes om mijn zitje doen, dan zweet het ook niet zo. En dat badstof kun je dan ook een beetje om het ijzer ‘draperen’. Wel een goede vraag trouwens, ik denk dat het voor iedereen wel herkenbaar is!

Oooo enne…ik heb je site gezien hoor, die met de kleding. Bedankt voor de link! Ik kon alleen niet alles aanklikken en ben toen toch maar ‘live’ gaan shoppen. Maar…voor twee broeken en een topje was ik 170,- kwijt! Het staat wel erg leuk, is een linnen broek, maar het was echt TE duur. Gelukkig hoef ik verder eigenlijk niks meer te hebben voor komende zomer!

Groetjes Rainbow, trotse mama