Google chrome

Ik doe mijn internet altijd via google chrome vind ik net iets beter lopen dan explorer, maar als ik nu ikke ben aanklik kan ik inloggen en krijg ik links van de rijtjes alleen home en ikkeben te zien, kan dus via googel chrome niet meer op het forum komen
Meer mensen er last van of een oplossing voor mij??

Liefs Michelle

www.ikkeben.nl/forum intoetsen dan kom je er meteen op (geen idee of dat is wat je bedoelt)

ff proberen of hij dan wel werkt

Oke dan werkt het wel thnxx
Liefs Michelle

Gewijzigd door - miremady op 26 Sep 2011 09:53:58

heb het even na gevraagd maar heb je wel een flash plug in geinstalleerd?
mijn menu is namelijk in flash gemaakt en misschien dat je het daarom niet krijgt

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ja heb ik Kimmetje en hij heeft het ook altijd gewoon gedaan. Ik krijg alles in beeld behalve het stukje links vanaf ervaringen t/m fun wat daar boven staat en onder weer wel. Zal wel aan me laptp ofzo liggen

Liefs Michelle

ik vind google chrome ontzettend fijn, zo gauw ik m opstart staan er vierkante venstertjes met b.v. ikkeben, youtube, knmi dat soort dingen dus ik ben snel waar ik zijn moet… MAAR filmpjes afspelen (dan praat ik niet over youtube maar over filmpjes die b.v. op omroep brabant of op het nieuws te zien zijn of uitzending gemist) of de radio afspelen lukt niet met chrome, telkens vragen ze idd een plugg in te downloaden en dit doe ik telkens weer maar elke keer weer moet ik m downloaden als ik weer een keer de radio aan wil zetten. dus voor de radio gebruik ik maar gewoon explorer

Dat vind ik indd ook fijn aan google chrome, maar ga hem ff opneiuw downloaden om te kijken of hij het dan wel goed doet want voorheen ook nooit problemen gehad.

Liefs Michelle