hallo,
David ( 3 maanden)is af en toe zo schraal op zijn toetje zijn knietjes en zijn elleboogjes!! nu smeer ikvaseline lanette lalette?!! en in principe is dat goed hoor, alleen is het zo moeilijk uit te smeren. weet iemand een goed zlfje, zonder parfum enzo, die je wel goed kan smeren??
fijn weekend allemaal.
lieve groet janneke
Goeie zalf
sudocreme, ik zweer erbij, heb zelfs een miniverpakking in m’n tas, Julia heeft nog wel eens plekjes in haar nek en knieholtes.
Na 2 x smeren is het weg.
Liefs Wendy
hoi hoi
die olie van natusan is ook zo lekker dat zit in zo een spraytje
heerlijk ff na het badje psst psst blijft ook niet zo vet en trekt goed in
ik gebruik m voor het hele gezin hihi
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

Mijn zoontje heeft ook snel schrale wangen en nu ook een schrale kin van het zeveren . Nu hebben wij ook de vaseline-lanette creme, maar toch helpt die niet echt. Als je sudocreme op het gezicht smeert word dat toch helemaal wit?
Nu probeer het het maar met gewone vaseline, die is ook lekker vet. Oh ja, kan je ook bodylotion daarvoor gebruiken (neutral), of moet het echt speciaal voor het gezicht zijn? Lijkt mij niets uit te maken…?
Bepanthen is ook een perfecte zalf voor schrale plekken.
Kan je ook gebruiken voor luieruitslag.
heel simpel uierzalf, ik gebruik het bijna overal voor.
mijn mannetje hed ook heel erg last van rode schrale wangen, en toen ik uierzalf erop smeerde was het binnen 2 dagen weg!
Groeten Denise
Senna heeft aanleg voor eczeem dus zeer snel een droge huid, voor haar gebruik ik REPAIR zalf, voor extreem droge huid. Dit product haalt t vocht van je huid naar boven en heeft dus meteen een herstellende huidfunctie, werkt super.
Succes ermee,
Mama van Senna.
Joyce heeft ook zo’n last van schrale wangen.
Ik denk door de wind buiten en de kachel binnen want in de zomer
had ze daar geen last van. Ik heb een tube van zwitsal voor op het
wangetje gekocht en die werkt heel goed. Smeert goed uit en ruikt
heel lekker.

Vaseline is altijd goed, maar vooral ter bescherming. Het trekt niet in de huid, maar blijft erop liggen. Witte zalven trekken wel in de huid.
Mijn zoontje had last van rode plekken in nek en knieholten. Daar gebruikte is Resque Cream van de Bach Remedy voor. Hielp erg goed, vooral omdat de roodheid tegen gaat.