Een paar maanden geleden kocht ons meiske een super leuke twinkeltoorts in de Efteling. Ons manneke bleek deze thuis ook erg leuk te vinden. Toevallig mochten ze de afgelopen week met mijn broertje naar de efteling en je raad het al… ons manneke mocht van eigen centjes ook een twinkeltoorts kopen. Helemaal happy ermee. Helaas brak het ding de volgende ochtend, zo sneu want het was per ongeluk. Ik denk ik bestel een nieuwe op de webshop maar helaas webshop dicht grrrrrr. Dan maar even mailen om te kijken of ik er alsnog een kan kopen. Ik mail dat hij stuk is en krijg mail terug dat dat niet de bedoeling is, ik deze kostenloos kan opsturen en hierna een nieuwe ontvang. Ik mail terug, het is geen technisch mankementje, maar hij is gebroken en gelijmd maar blijft kwetsbaar en gewoon een nieuwe wil kopen. Ontvang ik een mail terug, geen enkel probleem, gewoon kostenloos retour en we ontvangen een nieuwe. Nah, super tof van ze.
De twinkeltoorts, geeft verschillende kleuren licht. hahaha super om mee te toveren in bed.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!