Goeie service Efteling

Een paar maanden geleden kocht ons meiske een super leuke twinkeltoorts in de Efteling. Ons manneke bleek deze thuis ook erg leuk te vinden. Toevallig mochten ze de afgelopen week met mijn broertje naar de efteling en je raad het al… ons manneke mocht van eigen centjes ook een twinkeltoorts kopen. Helemaal happy ermee. Helaas brak het ding de volgende ochtend, zo sneu want het was per ongeluk. Ik denk ik bestel een nieuwe op de webshop maar helaas webshop dicht grrrrrr. Dan maar even mailen om te kijken of ik er alsnog een kan kopen. Ik mail dat hij stuk is en krijg mail terug dat dat niet de bedoeling is, ik deze kostenloos kan opsturen en hierna een nieuwe ontvang. Ik mail terug, het is geen technisch mankementje, maar hij is gebroken en gelijmd maar blijft kwetsbaar en gewoon een nieuwe wil kopen. Ontvang ik een mail terug, geen enkel probleem, gewoon kostenloos retour en we ontvangen een nieuwe. Nah, super tof van ze.

De twinkeltoorts, geeft verschillende kleuren licht. hahaha super om mee te toveren in bed.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Helemaal toppie van de Efteling! Gouden pluim voor ze!

Groetekes, Sje

Jeetje wat een ontzettend goede service!

Zoiets hoor je helaas niet vaak meer.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Tja, het ding zelf kost 5 euro, dus een hoop gedoe voor dat geld terwijl ze het super oplossen, heel erg aardig vind ik. En inderdaad, zulke service is soms ver te zoeken.

In de Efteling-business gaan zoveel miljoenen om en die toortsen kosten inkoop nagenoeg niks, dus als ze met deze service een klant heel tevreden kunnen houden, dan doen ze dat. Typisch Efteling! Hele goede marketing en klantgerichtheid hebben ze daar.

Ik heb daar 4 jaar een abonnement gehad (dit jaar voor het eerst niet, volgend jaar weer wel want we missen het om lekker af en toe voor een paar uurtjes naar de Efteling te gaan) en ik heb maar 1x meegemaakt dat ik een klacht ingediend heb.

Toen wilden we rond twaalven het park weer uit en dat kon niet want alle poortjes die open waren (en wij hadden een buggy bij ons dus we konden ons er ook niet zomaar doorheen wurmen), daar stonden nog steeds rijen met mensen die erin wilden en het kwam er eigenlijk op neer dat we dan maar even moesten wachten tot we eruit konden. Ik vind dat er altijd een uit-poortje moet zijn, al is het alleen maar voor noodgevallen. Al wil ik binnen een kwartier het park weer uit, dan moet dat gewoon kunnen, zonder een hoop gedoe.

Maar goed, hoop gedoe over en weer met portofoons en ja hoor, uiteindelijk werd er een rij mensen ietsje opzij geschoven zodat wij erdoor konden.

Toen heb ik een mail geschreven dat ik dat absoluut niet à la Efteling vond. Kreeg ik heel snel een mail met excuses en dat ze de betrokken personen erop aan zouden spreken. Ze weten blijkbaar precies wie op welk moment bij welk poortje staat.

Normaal als ze zoiets toezeggen denk ik altijd: jaja, zal wel, maar ik weet zeker dat ze er in de Efteling hun personeel ook op aanspreken. Zulke anti-service kunnen ze gewoon niet gebruiken.

Groetekes, Sje

Wat een leuk ding! En inderdaad, zoals de Efteling het oplost, perfect! Kan je zoontje ook weer lekker twinkelen!

Ik heb zelf een staaltje slechte service meegemaakt met Oilily. Ik kocht een strandtas in Amsterdam. Waren ze vergeten het antidiefstallabel weg te halen. Dus ik bellen, want zelf krijg je zoiets er niet af. Ja, dan moest ik toch weer even naar Amsterdam komen (vanuit Eindhoven), want dan konden ze het verwijderen. Ik: ‘Dat dacht ik toch niet. Het is toch jullie fout?’ Ja, maar wat moesten ze dan? Toen moest IK zeggen dat ik de tas zou opsturen en dat zij hem dan terug konden sturen. Dat mocht dan wel. Ik heb alles wel zelf moeten betalen en ik kreeg een kaartje erbij vol spelfouten. Geen excuus ofzo. Slecht he! Ze zijn volgens mij niet voor niets failliet…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh verschrikkelijke service inderdaad zeg bij Oilily!

Groetekes, Sje

Oef heel erg slecht inderdaad en dat zal niet lekker voor ze gaan werken.

Ik had laatst een senseo gekregen van iemand ( 1 jaar oud en afwerkklepje van het display stuk maar verder in orde ), toen we over het net surften om te zoeken naar dit klepje bleek het een plofsenseo te zijn en die konden we gratis versturen dan zou hij gemaakt worden en kregen we hem terug. Men stuurde de benodigde verpakking op en wij brachten hem weg met een briefje erbij of het klepje van het display eventueel ook meteen gemaakt kon worden en bij eventuele kosten hiervoor konden ze ons bellen op bijgeleverd nummer. Een week later stond een splik splinter nieuwe voor de deur incl 2 jaar nieuwe garantie en helemaal voor niks. Voor de oude hoefde ik de watertank en houders niet mee te sturen en bij die nieuwe zat dat er allemaal bij. Zo houd Philips hun tevreden klanten, heel netjes !

Gewijzigd door - Asje op 02 Nov 2009 13:25:18

dat is echt tof,
mijn nichtje werkt nu in de efteling (stage)
zij moest iets organiseren, zodat de klantvriendelijkheid en service getest kon worden. Toen had ze bedacht dat ze mensen op de kop ging tikken (veel familie en vrienden dus) die in een koppel naar de efteling gingen, en overal langs moesten gaan. ze kregen dan ook “efteling geld” (gratis) en moesten dan noteren hoe de klantvriendelijkheid was en wat ze van de service vonden.
iedereen is dus gekomen heeft die “test” gedaan (zonder dat de efteling zelf het wist) ze heeft het nu aan haar baas laten zien met de beoordelingen. Hij was diep onder de indruk, en ook zij zei: het is erg klantvriendelijk en een goede service… dat kwam uit de geheime test.
echt super bedacht van haar, nu heeft ze dus een goede beoordeling gekregen van haar baas voor haar school

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

quote:
Wat een leuk ding! En inderdaad, zoals de Efteling het oplost, perfect! Kan je zoontje ook weer lekker twinkelen!

Ik heb zelf een staaltje slechte service meegemaakt met Oilily. Ik kocht een strandtas in Amsterdam. Waren ze vergeten het antidiefstallabel weg te halen. Dus ik bellen, want zelf krijg je zoiets er niet af. Ja, dan moest ik toch weer even naar Amsterdam komen (vanuit Eindhoven), want dan konden ze het verwijderen. Ik: ‘Dat dacht ik toch niet. Het is toch jullie fout?’ Ja, maar wat moesten ze dan? Toen moest IK zeggen dat ik de tas zou opsturen en dat zij hem dan terug konden sturen. Dat mocht dan wel. Ik heb alles wel zelf moeten betalen en ik kreeg een kaartje erbij vol spelfouten. Geen excuus ofzo. Slecht he! Ze zijn volgens mij niet voor niets failliet…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Belachelijk Rainbow dat je zelf voor de verzendkosten op kon draaien. Echt niet klantvriendelijk!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

top zeg van de efteling!
en wat een gaaf ding

Groetjes Gytha