Goeie luiers


#1

Elke morgen staat mijn zoon op met een natte pyjama en een nat bed. Zijn luier helemaal door gelekt! Ik heb alle luiers al geprobeerd maar geen succes.
Zijn wij de enige die hier last van hebben? Welke luiers gebruiken jullie?


#2

In de tijd dat ze door begonnen te lekken na de nacht, dan gaf ik ze 's nachts een luier aan 1 maat groter dan ze overdag droegen en toen was het probleem opgelost.

Is-ie echt bijna 5 zoals in je ticker staat?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 01 Oct 2013 12:24:13


#3

Tja ik hoor mijn zus er ook over en die zweert bij het merk pampers.
Terwijl ik heel tevreden ben met de luiers van eigen kruidvat merk.
En verschonen voor je zelf naar bed gaat?
Welk merk gebruik je nu, welke merken heb je uitgeprobeerd?

Groetjes,


#4

Ik gebruik maat 6 luiers van de Albert Heijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#5

Hier kruidvat, bevalt t beste. Voor de oudste gebruik ik maat 6, dat is inderdaad 1 maat groter dan ze overdag nodig had. Ze is nu ruim 17 kg en ca 106 m. Alleen voor de nacht, overdag wel zindelijk.
Ik controleer vaak om 10 uur als ik naar bed ga of de luier al flink vol zit. Dan verschoon ik haar wel (1 keer per maand hooguit raak).
Drinkt hij s avonds / eind van de middag soms veel?
En s morgens als hij wakker wordt, plast hij dan in de luier (hier doen ze dat wel) of gaat hij naar de wc?


#6

Onze zoon heeft 's nachts een luierbroekje maat 6 aan van de kruidvat. Overdag is hij zindelijk. Voordat hij naar bed gaat om 19 uur gaat hij nog op de wc. En de andere ochtend zit er wel een plas in maar nog voldoende ruimte over haha.
onze dochter heeft overdag en 's nachts een luierbroekje aan van Kruidvat, ze is bezig met zindelijk worden. ook zij gaat voordat ze naar bed gaat naar de wc en is zelden doorgelekt.

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers


#7

Ja Sje, hij is inderdaad al bijna 5. Gaat hard hé!

Ik heb al zoveel merken luiers geprobeerd, zelfs die dure juniorbroekjes. Misschien moet ik hem inderdaad nog maar een keer verschonen voordat we naar bed gaan. Eigenlijk doe ik dat liever niet. Ik zou liever zien dat ie droog bleef, maar ja, daar is ie duidelijk nog niet klaar voor


#8
quote:
Ja Sje, hij is inderdaad al bijna 5. Gaat hard hé!

Is er dan een speciale reden dat-ie nog luiers draagt? Normaal zijn kinderen op die leeftijd volledig zindelijk.

Groetekes, Sje


#9

En als je hem 2x voordat je zelf naar bed gaat laat plassen?
Misschien blijft hij dan droog.

Succes

Corina


#10

Toch toewerken naar zindelijkheid s’nachts, dat zou gezien zn leeftijd moeten kunnen denk ik. Voor dat je zelf gaat slapen even uit bed om te laten plassen, goed bedzeil en gewoon maar proberen. Bereid je maar voor op een paar keer midden in de nacht bed verschonen…

Oja, voor zindelijkheid s’nachts vanaf het avond eten geen drinken meer!

Ik gebruikte etos luiers, volgens mij hebben die een 6+ (maar het is alweer even geleden dus ik twijfel daarover). Ligt je zoontje vaak op zn buik te slapen? Dan is het namelijk ook nog te proberen om de luier om te draaien / achterste voren om te doen. Probeer maar eens.

Voor mn dochtertje gebruik ik ook de etos luiers, bevalt me prima!

Succes,
Groetjes Carolien.


#11

Tim draagt ook nog een luier s’nachts en is eind juni 5 geworden. Hij wil heel erg graag zonder luier, maar wordt er gewoon niet wakker van. Heeeel af en toe wordt hij wakker en dan gaat hij ondanks dat hij een luier draagt naar de wc. Maar dat is misschien 1 keer per maand. We hebben laatst weer een poging ondernomen zijn luier af te laten. En ik weet dat je moet doorzetten, ondanks natte bedden. Maar ik vind het geen doen voor hem als hij 3 keer per nacht in een nat bed ligt. Ik twijfel of we hem wakker moeten maken voor wij naar bed gaan. De een zegt wel doen en de ander zegt niet doen. Want hij moet het uit zichzelf leren. Helaas was ik zelf ook heel erg laat nachtzindelijk en wil er dus bij hem niet te veel druk op leggen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers