Goedkope luiers (omg. Limburg)


#1

http://www.lepricon.nl/luiers&zo.html

Deze luiers zijn goedkoop (gewoon Pampers enzo).
Als je in Limburg woont (As?) is het misschien interessant!

Groetjes, mamma van Stephan


#2

Moet effe wachten met kijken, mijn pc opent niet alle vensters meer.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003


#3

Wel goedkoop zeg!
Alleen Heerlen ligt iets te ver (65 km) bij ons vandaan. En als je een pak luiers op moet laten sturen is dat wel erg kostbaar. (en kom je dus weer ver over de normale prijs heen).

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)


#4

Hoi,

Ja, daarom stond er ook bij dat het het meest handige is als je op niet al te grote afstand van Heerlen woont.
Maar als ik daar zou wonen dan zou ik het wel weten!
Want goedkoop zijn ze wel
En als je op ongeveer 10 km afstand van Heerlen woont komen ze het vanaf 4 pakken gratis bij je thuisbezorgen.

Ik dacht, ik zet het hier gewoon ff neer omdat ik wist dat er hier een paar uit die buurt komen

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 22 Feb 2005 09:29:56


#5

Heerlen is toch een beetje verder weg van bij mij dan 10 km hahaha, maar ja ik kan niet alles openen op di site nog door mijn pc. Hopelijk wordt ie gauw gemaakt weer, want jullie moesten eens weten hoe ik op ikke ben zit whahahaha.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003


#6
quote:
want jullie moesten eens weten hoe ik op ikke ben zit

Je moet ook niet op je pc gaan zitten, dan werkt ie niet zo goed meer!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#7

Tja,

Ik woon iets dichter bij Heerlen dan Astrid zo´n 10km. Maarre Heerlen is toch nog iets te ver weg.

Groetjes,

Diana moeder van Daan



#8

Ik weet niet hoe lang geleden je het email adres van die goedkope luiers erop hebt gezet, maar ik heb net zitten kijken en het werkt niet meer. Kan het ondertussen zijn dat die fabrikant er niet meer is of hebben ze ondertussen een ander email adres.

Groetjes diana.


#9

Dit is van feb. 2005

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob