Goedgekeurd!

Zo, Seth is weer goedgekeurd
Hij is bijna 11 kg en iets meer dan 82 cm, dus hij is netjes gegroeit!

Hij wilde alleen niet gemeten worden, omdat hij daar wilde spelen. Krijsen, krijsen! We moesten hem met z’n drieën vasthouden, haha.

Verder weet de verpleegkundige altijd precies wie ik bent, en zegt ze altijd dat Seth zo lief speelt, en dat hij zo schattig is, en dat was ook zo En ze zei nog dat het eigenlijk altijd goed gaat met Seth en mij, en dat is toch wel een leuk compliment!

Toen moest hij zijn prikken nog, dat vond hij niet zo leuk, maar het was zo weer over. Daarna mocht hij nog even lekker spelen daar, en heeft hij als poppenvader zich even over de poppenbaby ontfermt, heel schattig.

Zo, dat moest ik even kwijt!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Lekker he als het allemaal goed is, je weet wel dat je het goed doet en dat het goed gaat, maar een bevestiging is altijd fijn

Groetjes,

Michèle

Lekker dat alles weer goed is, altijd fijn om te horen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Fijn dat hij weer goed dorr de keuring is gekomen. Hopelijk heeft hij geen last van de prikken. Rens mag dinsdag weer, ben benieuwd.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Altijd fijn zo´n OK stempel
Seth pakt nu de vrouwtjes al in door lief te zijn voor de pop. Wij dames smelten toch ook als we een man lief zien doen tegen een ukkie, haha.

XxX Mamsje Didi

Mooi dat hij weer in goed gekeurd. Twee weken terug ook met onze dochter geweest. 81 cm en net 10 kilo! Hoeven we niet eerder heen dan dat onze kindjes 21 maand zijn!!

Wat fijn dat alles goed was.

Dat is toch idd altijd weer leuk om te horen.

Groetjes,
Sandra

Seth is een toppertje!!

Fijn om te horen! En leuk dat je complimenten kreeg. Wij hebben nog steeds geen uitnodiging gekregen voor Erik, terwijl hij nu toch alweer ruim 2 jaar is. Gek toch? Nou ja, het zal wel. Heb er zelf niet zo’n behoefte aan.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@Mriek: Dat is inderdaad gek, ik heb de afspraak alweer gemaakt voor als Seth 2 jaar is.

Zeker fijn, die complimentjes

Alleen wel vervelend dat Seth nu ziek is van de prikken En ik ben ook nog op school, en morgen ook, waardoor ik helemaal niet bij hem kan zijn, daar baal ik wel van!!
Hoop dat hij zaterdag in ieder geval beter is!

Liefs, Anne

Goed zeg, fijn dat ie weer door de keuring is!

Leuk dat je kennen en zo tevreden zijn. Toch weer even een bestiging!

liefs

@pjukje

Als het goed is met 18 maanden en dan met 2 jaar weer.

Liefs Michelle

@Anne: sneu dat Seth ziekig is, hopelijk is hij inderdaad zaterdag beter. Geef 'm maar een dikke knuffel van Erik! De weersvoorspellingen voor zaterdag zijn trouwens niet zo best hè, als het maar droog blijft…

Wij zouden een uitnodiging thuis gestuurd krijgen voor de afspraak rond het 2e jaar, maar die is dus nog niet binnen. Ze wilden niet op voorhand een afspraak maken, omdat het nog een half jaar zou duren. Ofzo. Nou ja, zij willen hem in de gaten houden, toch? Dus dan is het aan hen om afspraken te maken…

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@anne
Beterschap met Seth, sneu dat hij er last van heeft.

@mriek
Jij ben t net als ik hahaha. Het enige waar ik altijd beieuwd naar ben is wat hij weegt en hoe lang hij is en verder zal het me een zorg zijn. Als er iets is bel ik me ha wel

Liefs Michelle

Precies Michelle En dat meten en wegen kunnen we inmiddels ook wel zelf. Erik kan zelf langs z’n meetdinkie gaan staan en zelf op de weegschaal. Niet dat we dat doen, maar in theorie zou het kunnen

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Indd Mriek kunnen we intussen ook zelf, moet zeggen dat ik het ook nog niet gedaan heb. Moet af en toe nieuwe kleren kopen omdat ze te klein zijn dus hij zal wel groeien

Liefs Michelle

Haha! Da’s ook mijn redenatie altijd.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

@Mriek: Ik zag ook dat het geen best weer wordt:S
Hoop inderdaad dat het droog blijft, en verder doe ik mezelf en Seth wel wat laagjes aan, dan zien we daar wel hoe warm/koud het uiteindelijk is!

Ik denk dat het goed komt met Seth
Gister was hij heel pieperig en moe en had wat verhoging, maar vandaag gaat het een stuk beter. Hij heeft veel geslapen gister en vanacht ook van half7 tot de vanochtend 8 uur! Ook was hij weer vrolijk en at weer goed! Jeej…

Ik ben eigenlijk ook altijd alleen benieuwd naar hoe lang en zwaar hij is haha!
Even kijken of hij goed groeit.
Overigens staat Seth hier regelatig op de weegschaal, omdat hij het leuk vind

Liefs, Anne

Fijn dat Seth zich weer beter voelt!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ik hoop voor jullie dat de weersvoorspelling van morgen niet uitkomt

Liefs Michelle