Hebben jullie voor 2012 ook goede voornemens, behalve gelukkig zijn en gezond blijven??
Zelf wil ik dit jaar min 10 kilo afvallen en daarnaast wil ik mijn vriend ten huwelijk gaan vragen.
Ben benieuwd of jullie ook voornemens hebben?
Hebben jullie voor 2012 ook goede voornemens, behalve gelukkig zijn en gezond blijven??
Zelf wil ik dit jaar min 10 kilo afvallen en daarnaast wil ik mijn vriend ten huwelijk gaan vragen.
Ben benieuwd of jullie ook voornemens hebben?
wow wat spannend, dat ten huwelijk vragen. heb je een leuke/speciale manier bedacht?
en 10 kilo, super goed! hou ons op de hoogte.
hier moeten er nog 4 zwangerschapskilo’s af en verder… even geen bijzondere dingen, gewoon een lekker rustig jaartje waarin ik lekker kan genieten van ons inmiddels complete gezinnetje. en alle leuke neiuwe dingen die de kinderen weer meemaken/leren. Emma naar school, ik weer aan t werk al Sam z’n “eerste keren”. dus druk genoeg zonder bijzondere voornemens.
groetjes!
Gaaf, je vriend ten huwelijk vragen! Vertel: hoe en wat?
Ik had geen goede voornemens, maar dankzij mijn fijne lijf dat mij fijntjes wees op hoe druk ik het heb, heb ik ze nu wel: meer tijd voor mezelf nemen om te ontspannen en op te laden (meer tijd aan hobby’s besteden, aan yoga gaan doen, etc.). En vooral: minder moeten van mezelf.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Mijn goede voornemen is om me niet meer druk te maken om de mensen die opzettelijk hun best doen om mijn/ons leven een stuk ingewikkelder en moeilijker te maken dan dat nodig is…! En nu na nog maar 11 dagen, voel ik me al een stuk rustiger door de afstand (die uiteraard in mijn hoofd zit)
Oh en minder makkelijk excuses vinden om niet te gaan sporten
Tja, ook ik ben nog aan het nadenken over het sporten. Ik denk er nog steeds over om te gaan hardlopen tijdens het afstuderen.
Maar eerst mijn stage afronden!! En hopelijk zal ik mijn diploma halen dit jaar!!
Verder wil ik heel graag meer tijd voor Seth vrijmaken (en ja, ook voor mijzelf…), maar ik heb echt het idee dat hij het nodig heeft, nu ik een half jaar achter elkaar 5 dagen in de week stage heb gelopen (zonder vakantie’s).
@Pjukje: Spannend!! Vertel?
Liefs, Anne
Wat spannend en leuk en dat je je vriend ten huwelijk gaat vragen. Heb je al een idee hoe en wanneer je dit gaat doen?
Ik doe nooit aan voornemens voor het nieuwe jaar. Heb wel eens goede voornemens, maar daar ga ik mee aan de slag op het moment dat ik dit bedenk en niet perse aan het begin van een nieuw jaar.
Groetjes,
Sandra
Mijn plan voor het huwlijksaanzoek is klaar…nu de uitvoering nog en dat vind ik zo SPANNEND!!! Hahaha.
Mijn vriend zit bij de brandweer, dus mijn eerste plan was op een iets neps op touw te zetten en dat hij mij dan moest redden enz enz. Maar dat is zo groot en ik weet zeker dat ik zelf nog geen uur later ben te bewonderen op de nieuwssite van het noorden, die meneer is nog al fanatiek om de brandweer te volgen. Dus dat plan heb ik wat van tafel geschoven.
Goed volgende plan! Elke woensdag volgt mijn vriend een opleiding voor de brandweer. Nu was mijn plan om dan vanaf zijn auto die bij de karzerne staat tot huis ong 8 km overal hartballonnen te hangen, beginnend aan zijn auto! En dan ben ik er nog niet overuit. Lok ik hem ergens heen, of laat ik hem thuis komen en vraag ik hem hier. Ik heb wel een hele mooie foto gemaakt van de kinderen dus die wil ik op een poster laten drukken. Mijn oudste dochter houd een groot bord vast en daar heb ik tekst in gezet. Hang ik die poster aan de deur voordat hij binnenkomt, of hang ik de poster buiten op.
Ben er nog niet geheel over uit! Maar dat komt deze dagen vanzelf wel.
Ik vind het in ieder geval super spannend! Misschien verlies ik door deze spanning de eerste kilo’s wel. HAHAHA.
Zijn overigs geen zwangerschapskilo’s meer! Die was ik binnen 14 dagen alweer kwijt. Maar ik wil graag nog 10 kwijt. Ben nu 85 kilo en wil weer graag naar 75…wat ik heeeeeeeeeel vroeger ook was
Klinkt als een heel tof plan! En doe maar wel iets neps opzetten, dan kan ik je ook zien op tv
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
ik heb ook goede voornemens.
we gaan over een week of 8 verhuizen naar een nieuw huis.
ik wil idd ook behoorlijk afvallen dit jaar (maar of dat gaat lukken???)
en eigenlijk ook weer gaan sporten, alleen word dat lastig omdat mijn man heel de week van huis is voor zijn werk.
leuk idee hoor voor het huwelijksaanzoek