Goede voornemens 2011

meiden welke goede voornemens hebben jullie voor 2011?? (hoezo nieuwschierig haha)

hier word er morgen een poster opgehangen waar iedereen de goede voornemens kan opschrijven en kijken wie er wat haalt.

zelf heb ik als goede voornemen… meer poetsen (tja doe alleen wat echt nodig is haha)meer gezinsspelletjes doen.

papa heeft , meer sporten (weet ik gelijk een goed verjaardags cadeau voor hem een abbo op de sportschool), verder zijn nederlandse rijbewijs halen en een nieuwe baan vinden waar hij zich net zo op zijn plek voelt als waar hij nu werkt maar met meer salaris of doorgroei mogelijkheden.

de kids denken er nog effe over na hihi

before you judge me, try hard to love me

Ik doe niet aan goede voornemens. Als ik me iets voorneem dan koppel ik dat niet aan 1 januari. Ik heb genoeg zelfdiscipline dus ik heb het begin van een nieuw jaar niet als stok achter de deur nodig.

Groetekes, Sje

Ik heb altijd als goed voornemen geen goede voornemens te hebben. We hebben wle afgesproken om per januari een vast bedrag op mijn spaarrekening te storten. We storten nu alles op Mer zijn rekening voorde bruiloft maar zo hebben we geen spaarpot zeg maar voor wat we in huis nog willen. En ik ga weer strakker op mijn dieet letten maar das moeten en geen voornemen

Groetjes,

Michèle

Ohhh ik heb ook geen voornemens, maar reflecteer wel over wat ik dit jaar allemaal heb gedaan en hoe ik het volgend jaar anders wil, daar koppel ik dan een plan aan. Afvalllen staat al een tijdje op mijn lijstje, en sport nog steeds 2 keer in de week, dus dat hoeft niet. Ik rook en drink niet, dus daar hoef ik me ook geen zorgen om te maken. We hopen in 2011 wel eindelijk aan het bouwen van ons huis te beginnen, maar dat word steeds uitgesteld, ( ook hier economische crisis) en hard werken naar een goede toekomst, en hopelijk een andere baan!

De enige reden waarom ik wacht tot na oud en nieuw om af te vallen, is omdat het in december zo moeilijk is! Ik heb zwaar overgewicht en ben van plan om minimaal 25 kilo af te vallen, wat meer is altijd mooi meegenomen!

Mijn goede voornemen is onze dochter goed en gezond op de wereld zetten zo rond 8 april!
En ondertussen ook Luka nog gaan leren lopen, want dat word niets meer dit jaar…

Haha… dat dacht ik ook, marmamma! Mijn gedachte was direct bij de nieuwe baby, daar denk ik toch aan als ik aan komend jaar denk.

En dan ergens in augustus of september als ik klaar ben met borstvoeden op een soort rainbowdieet/sport om weer in shape te komen. En daarna ga ik me eens op mn baan focussen (wat ik anders wil en hoe ik daar kom) en ook nog dit huis te koop zetten en wat anders zoeken. Druk jaartje voor de boeg, maar niet direct per 1 januari…

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

@Liske: hahaha! Jouw plan heet bij mij een 10 jaren plan…
Klinkt als een onwijs druk jaar voor jullie!

Afvallen wil ik idd ook, maar dat ligt eraan of ik borstvoeding kan geven en voor hoe lang. Als dat klaar is ga ik afvallen…

nah ik doe dr ook nietmeer aan mee, werkt bij mij nooit! dan ist half januari alweer raak,
als ik echt iets wil … dan gebeurt het toch wel,maar dan op mijn tijdstip !
maar het blijft altijd leuk om te kijken wie het volhoudt