Ik ben dus HBO-V’er met ruime ervaring in tropische ziekten; HIV/Aids, Malaria, Tuberculose. Ik wil alleen voor geen goud in het ziekenhuis aan de slag. Dat wilde ik vroeger altijd, maar lijkt me helemaal niets. Vooral niet nu ik een kind heb.
Ik zou graag iets van vastigheid willen met uren (ja ik weet dat dat moeilijk is in de zorg) Ik heb ook een sterke multi-culturele competentie; natuurlijk door mijn werk hier etc. Ik zat eerder te denken aan; Wijkverpleegkundige in multiculti wijk, GGD (SOA/ HIV) maar daar vind ik zoiezo geen vacatures op het moment, vaccinatie VPK, ofzoiets! Moeilijk hoor.
Ik wil wel voor minimaal 32 uur in de week aan de slag (behalve als het nachtdiensten zijn
dan liever 24/28) Ik vind het zo moeilijk, ben dan natuurlijk alleenstaand met kind, dus vind maar eens voor alle tijden oppas, dus iets van structuur lijkt me fijn, maar goed vind maar eens iets.
Ik heb trouwens wel altijd in een verpleeghuis gewerkt toen ik op de HBO-V zat, en iets van een leidinggevende functie; met betrekking tot het ontwikkelen van protocollen, clientencontact etc, lijkt me ook niet verkeerd, maar ik vind het wel echt heel moeilijk. Je prijs jezelf natuurlijk ontzettend uit de markt door te zeggen dat je niet alle diensten kunt/ wilt werken! ![]()