Even het goede nieuws delen, afgelopen zaterdag voor de 20 weken echo geweest en alles was goed! het was zoooo mooi om te zien, een heel druk mini-mensje, volop vruchtwater aan het drinken en aan het hikken !
groetjes!
Even het goede nieuws delen, afgelopen zaterdag voor de 20 weken echo geweest en alles was goed! het was zoooo mooi om te zien, een heel druk mini-mensje, volop vruchtwater aan het drinken en aan het hikken !
groetjes!
Jeetje wat gaat die tijd snel. Weet nog wel dat je vertelde dat je zwanger was en nu ben je alweer op de helft.
Fijn dat de echo goed was. Nu weer lekker verder genieten. Weten jullie ook of het een jongetje of meisje wordt?
Groetjes,
Sandra
Ja we weten wat het wordt, maar ik heb mijn vriend beloofd dat ik het aan niemand vertel, zelfs niet aan mijn digitale vriendinnen
En ja het gaat zeker snel, dat vind ik zelf ook hoor! Zeker als je al een kindje hebt, dan ben je daar zo druk mee dat je week voorbij vliegt! Maar daar weten we allemaal alles van!
groetjes!
Lekker van genieten! Altijd een mooi moment om te zien hoe zo’n kleintje in je buik kan groeien!
Wat fijn dat de echo helemaal goed was en dat het kleine mini mensje in je buik het goed doet!
Ik weet nog dat ik de tijd na de 20 weken echo de mooiste tijd van mijn zwangerschap vond. Daarvoor natuurlijk ook, maar na die periode heb ik alleen maar genoten (op een paar mankementjes na natuurlijk, haha).
Dus meid lekker verder genieten…
Jammer Linette dat je digitale vriendinnen het ook niet mogen weten
Haha begrijp het wel hoor, er zal maar net wel een bekende meelezen.
Groetjes,
Sandra
Leuk dat je weet wat het gaat worden dan kan je je spulletjes er al op aanpassen hahaha. Ik heb morgen om 10 uur mijn 10 weken echo. Spannend…Groetjes chantal
Chantal
Heey wat fijn dat alles goed is! Mooi om de kleine zo bezig te zien in je buik he
Ik moet nog drie weken wachten op de 20 weken echo, ik ben ook zooooo benieuwd wat het is…
Fijn dat alles goed is en maak ons maar lekker nieuwsgierig
Maar indd wat gaat dat snel zeg jeetje
Liefs Michelle
Zolang er niks tussen komt is het een meisje
Super dat alles goed is… geniet ervan… pfft al over de helft.
Grappig dat jullie het ook allemaal snel vinden gaan! Mama Snoekie… nog 3 weekjes, spannend hoor, houd ons op de hoogte he!
Wat spannend! En super dat het goed is met het kleine mensje! Ik wilde destijds ook weten wat het was. Dacht echt dat ik een jongen zou krijgen, dus het was een verrassing dat Eva Eva was. En meteen ben ik ook meisjesrompers gaan kopen bij de HEMA. Ik vond een jongen super, maar toen ik eenmaal wist dat ze een meisje was, vond ik dat ook weer geweldig. Het is hoe dan ook allemaal geweldig! Geniet ervan meid! Wij moeten nog even wachten op nummer 2.
En Snoekie…inderdaad, wij zijn ook benieuwd naar jouw 20-weken echo en natuurlijk ook naar de 10-weken echo van Chantal!
Groetjes Rainbow, trotse mama