Wil dit verhaal even met jullie delen, vond het zo bijzonder,
Zoals jullie misschien weten slaapt Jada altijd in d’r eigen bed totdat ze wakker word rond 3 uur en komt dan bij ons verder slapen, nu werd ik op zaterdag wakker rond 6:30, lag ze nog steeds niet bij ons in bed! Komt ze ongeveer 15 minuten later aanlopen, Nou ik was zo trots,
Die avond normale routine, eten, plassen, bad, tandenpoetsen, insmeren, pyama aan, sticker plakken (voor een goede dag), in bed, Jip & Janneke gelezen, potje klaar gezet. Ik haar een kus gegeven en zeg weltrusten, zij; good night! Nou 1 uur later hoor ik dus wat gescharrel in d’r kamer, maar heb het even zo gelaten omdat we zaten te eten, roept ze rond 7:30!
Mama please come! Dus ik ga kijken zit ze in d’r bed, zegt ze tegen me dat ze gepoept heeft in d’r potje en ja hoor, het zit in het potje, toiletpapier gebruikt en pyama broek omhoog gehesen en weer in bed gaan liggen! hahahah zo ontzettend trots en natuurlijk als klap op de vuurpijl zegt ze de volgende ochtend (na de hele nacht weer in d’r eigen bed geslapen te hebben) not sleeping in papa en mama bed, jada big girl, sleeping in big girl bed (niet slapen in papa en mama bed, jada groot meisje, slapen in groet meisjes bed) hahahah geweldig!
zo trots!