Pfff ik heb lang getwijfelt of ik dit hier kwijt wil, want ik schaam me aan de ene kant dood… Maar aan de andere kant, ik deel al mijn ellende met jullie, dus dan ook de vreugde nu
Zoals jullie weten zijn danny en ik nu 4 weken uit elkaar… Heel kort nog maar… en dat is ook meteen de rden waarom ik zo twijfel of ik nog wel goed bezig ben… Maar ehh… ik heb een hele leuke jongen ontmoet, ik heb er de hele afgelopen week elke avond tot diep in de nacht mee op msn gekletst en we hebben uuuuren met elkaar gebeld. Afgelopen zondag heb ik hem in het echt ontmoet, en het klikt heel goed!
Ik was zo onzeker geworden, en ik twijfelde of ik ooit nog wel een man zal vinden, als alleenstaande moeder Ik had mij maanden geleden al eens aangemeld op Badoo, omdat ik dacht dat het net zoiets als hyves was. Dat bleek het niet te zijn, want het is een site om mensen te ontmoeten. Een relatie, of vriendschap. Toendertijd kreeg ik zo belachelijk veel reacties van mannen die wel eens met me wilden afspreken, en aangezien ik toen een relatie had, en daar absoluut niet naar taalde, heb ik dat profiel gauw weer verwijderd. Maar nu had ik er weer een aangemaakt, om bevestiging te krijgen dat ik nog best ‘‘in de markt lig’’. Stom als ik er zo over nadenk, maar ja, in al mijn wanhoop… angst altijd alleen te blijven… Ik wou niet direct iemand vinden… daar ging ik immers ook helemaal niet van uit!
En die bevestiging kreeg ik! Sjongejonge, tis maar een ordinaire vleeskeuring, maar wat een boost voor mijn zelfvertrouwen zeg! Ik was niet van plan er iets mee te doen, totdat ik een man sprak die wel heel erg lief was. Die vooral tegen me zei dat hij het zo erg vond wat er gebeurd was in mijn leven, en die echt een luisterend oor bood. Ik heb hem toegevoegd op msn, en daar hebben toen zo veel gechat, dat ik, en hij ook, een raar soort van verliefd begonnen te worden! Ik zag hem elke keer op zijn webcam, maar hij mij niet. Natuurlijk raar om je verliefd te voelen op iemand die je nog nooit ontmoet hebt, maar zo voelde het toch… Dus algauw telefoonnummers uitgewisseld, en het is echt geweldig!
Hahaha ik schaam me dood, maar ik ben echt tot over mijn oren verliefd!
Maar dat is ook wel heel raar, zo snel al… Ik ga me zeker niet weer zo snel in een relatie storten, maar ik geniet wel van zo’n lieve man in mijn leven nu!
Ik ben door hem in gaan zien dat ik eigenlijk al heel lang niet gelukkig was… Ik heb oogkleppen op gehad, en altijd maar wanhopig vast gehouden aan het beeld van een ideaal gezinnetje, niet er bij stil staand dat ik zelf aan onderdoor ging! Het was hoe dan ook, nooit iets geworden met danny en mij We hebben gewoon allebei een hele andere visie op het leven, en dat matcht gewoon totaal niet… zeker met de kinderen erbij niet!
Mijn verstand en gevoel liggen nu mijlenver uit elkaar… Mijn verstand zegt doe het niet, je kunt er nog niet klaar voor zijn, nu alweer een andere man in je leven… Maar mijn gevoel zegt geniet er van, als je zo snel alweer verliefd kunt zijn, dan zat de vorige relatie ook echt niet goed! Als ik hem nu laat gaan weet ik niet of ik nog ooit zo’n leuke man vind…
Nou ja, jullie begrijpen het vast… twijfels, maar ook blijdschap… Ik ga in elk geval heel rustig aan doen, en gelukkig is hij een en al begrip en geduld…
Groetjes Anouk