Goed nieuws! :):)

Gisteren was Mary hier van de ambulante begeleiding.
En het rugzakje kwam ter sprake, ik zei tegen haar dat ik maandag oudergesprek had op school over Demi, en dat ik eigenlijk niet weet hoe het nu verder moet, want we weten nog niet of Demi dat rugzakje krijgt en of ze dan op de vlaswiek kan blijven of niet.
Goh zei mary, ik zal eens bellen, misschien is er al wat bekend.
Wat blijkt?? Demi is de afgelopen week besproken in de vergadering en ze geven een Positief(!!) advies, dus Demi komt in aanmerking voor een rugzakje, er zit 1 maar aan, en dat is dat deze gegeven nog doorgestuurd moeten worden naar het VCI en die moeten uiteindelijk de definitieve beslissing nemen, maargoed de vorige keer was het advies negatief, dus ik ben heel voorzichtig toch wel erg blij!
het zou betekenen dat ze voorlopig nog op de vlaswiek kan blijven
Heb het gister meteen besproken met Conny (ib-er van de vlaswiek) en zei gaat maandag even bellen, wellicht hebben we dan alsnog vóór de zomervakantie een definitief beeld. Want officieel mag het CVI er weer 8 weken over doen om dan een definitieve uitslag te geven, zenuwslopend dus…
Maar ik ben blij!!
Duimen jullie voor Demi?

Groetjes Nathalie & Co

he dat geeft een klein beetje hoop .ga zekker duimen voor demi .en kan me voorstellen dat je een beetje blij bent .hoop voor jullie dat je gauw zekkerheid heb sterkte en succes .

groetjes marielle mama van
10-10-01

jaaaaaaaaaa we duimen natuurlijk voor demi,zou mooi zijn duimmmmmmmmmm

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

ik duim dat er duidelijkheid komt!! en dat je dochter op de juiste plek terechtkomt!!

groetjes Kim, mama van

en

Oh meis wat goed.
nou ik ga duimen hoor!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Tuurlijk gaan wij hier ook even duimen voor je meisy!!
En geniet maar even lekker van het goeie nieuws
want dat heb je wel verdient naar deze onzekere weken

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hier wordt ook geduimd hoor voor Demi. Ik hoop dat ze op haar eigen school kan blijven.
Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]