vandaag hebben zowel ik als mijn moeder de uitslagen gekregen.
Ik mbt mijn bloed waardes, en mijn Moeder mbt haar schouder.
ze heeft namelijk verkalkte spieren overal en kan sinds vorige week haar arm nauwelijks meer bewegen. (ze heeft het al maandenlang. en ook ontstekingsremmers, pijnstilling…fysio de hele mikmak)
Nu is eruit gekomen dat ze een Frozen Shoulder heeft.
Aangezien ze al met medicatie etc etc is behandeld en dit alles niet geholpen heeft…sterker nog ze juist bijna helemaal niets meer kan met 1 arm en met de ander gaat het ook steeds minder… enfin. ze moet morgen naar de dokter omdat ze waarschijnlijk geopereerd moet worden.
na alle ellende van de laatste tijd die wij hebben meegemaakt krijgt ze dit er ook nog is bij. wat balen wij van de hele situatie rondom haar. zo zielig allemaal. er was al bekend dat ze dan 2 tot 5 dagen in het ziekenhuis moet liggen terwijl dit eigenlijk het moment helemaal niet is dat dit zou gebeuren, simpelweg om wat ik al vaker heb laten vallen ivm een prive situatie die nogal heftig is. maar goed dat is het dus mindere nieuws.
nu afsluiten met wat beter nieuws.
ik heb mijn bloeduitslagen voor de 3e keer binnen.
eindelijk lijken mijn waardes te herstellen.
mijn witte bloedcellen waren verhoogd, die mochten niet boven de 10 uitkomen en waren de vorige keer bijna 11. dan vraag je je toch af van goh… hoe kan dit dan als ik niet ziek ben of ben geweest.
nu is het in ieder geval iets gezakt naar 9,9. dat is tenminste iets positiever dan de vorige uitslag alhoewel ik nog niet gerust ben, omdat bij 10 ze normaal gaan kijken wat er mis kan zijn dat je “soldaatjes” zo aan het werk zijn.
en ja die 0,1 procent… tja dat is dan toch effe slikken van: het komt toch wel goed omdat het iets beter is dan de vorige keer… nu hopen dat het over 3 maanden nog verder gezakt is.
enne… wat wel echt SUPER is is dat mijn lichaam vitamine d afbreekt. dat is niet tof natuurlijk maar wel dat mijn waarde de laatste keer 25 was die 75 moest zijn en nu door de juiste “shotjes” die ik elke maand krijg mijn waarde naar 95 is gestegen YEAHHH!!
het helpt alleen geen bal dat is minder…ofja ik merk er niets van maar het is wel positief in de zin dat ik nu niet zo gemakkelijk een been oid zou kunnen breken. want met zo’n lage waarde had dat met gemak gekunt.
ik heb ook een chronische verklaring gekregen want na onderzoek is er toch uitgekomen dat het chronisch is. dus op de verklaring staat; chronische reuma.
ik mag nu dus onbeperkt naar de fysio, yoga, reuma zwemmen etc…
top!