Goed nieuws over heupjes

hallo,
nou gelukkig goed nieuws voor hannah, jullie duimen en kaarsje heeft geholpen!! toen ze er net in zat had ze een zware heupafweiking en nu 3 maanden verder zit ze in de catogorie lichte heupafwijkingen!! over 3 maanden moet ik weer, en dan maar hopen dat het elke keer een stukje beter wordt!!
groetjes Janneke

Wat harstikke fijn voor jou en natuurlijk hannah!!
Ik zat de hele dag al even te strunen of er al meer nieuws was.
maar dit is echt goed nieuws.

hoe lang moet ze eigenlijk zo’n spreidbroekje aan?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

hai marianne
het ligt er een beetje aan wanneer een kindje hem krijgt, hoe ouder hij of zij is hoe langer het duurt! hoe jonger hoe korter! meesten kindjes krijgen hem zo rond 3 maanden en dan duurt meestal de behandeling een half jaartje! hannah kreeg hem met 5,5 maand en dan duurt het wel wat langer! maarja beter dan niet kunnen lopen of operatie na operatie dat is ook niks!
fijne avond groetjes Janneke en Hannah

heeee, wat een fijn nieuws joh!
goed voor hannah.
ben heel blij voor je.

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Zoooo Dat is super goed nieuws zeg
Gefeliciteerd kan ik nu al zeggen
Ben benieuwd hoe het is als je weer terug moet
Super zeg voor jullie

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wat voor spreidertje krijgt je dochter?

Onze oudste heeft er ook een gehad, 2 zelfs…
Was een stuitekindje, ga even kijken of ik kan terug vinden waarom jouw dochter een spreider krijgt.

Groetjes Anne

hoi Anne
hannah heeft er al 1, ze heeft een campspreider!!
het is bij ons een erfelijke kwestie!! bij mijn man in de fam. zit het!!
ik heb 5 schoonzusjes en drie ervan hebben een campspreider gehad!!
groetjes Janneke en Hannah

He Janneke!

Fijn voor jullie dat het al zo verbeterd is!! Nog even afzien, en dan mag het spreidbroekje weer uit!! Heeft ze trouwens erg last van dat ding?

Groetjes Charon

he Charon
nee hoor helemaal niet, het is meer dat ik er last van had hahha!!maar zei ging gewoon vrolijk door!! ik hoop dat ze er voor de zomer af is, want er moet altijd wat onder anders krijgt ze blaren en het kan vreselijk gaan smetten!!
en dat is niks!!
groetjes Janneke en een knuff van Hannah

Hai Janneke!

Gelukkig maar! Ik zag al een baby voor me, met zo’n ding aan, helemaal verdrietig omdat ze geen kant op kan…Ik sprak toevallig vandaag een mama die ook een kindje heeft gehad met een spreidbroekje, ging ook prima. Leuk is natuurlijk anders, maar ze wende er heel snel aan!!

Groetjes Charon!!