Goed hoestmiddel

Julia is behoorlijk verkouden. Als ze in bed ligt, begint ze vaak te hoesten en daar wordt ze wakker van. Ze hoest vooral in bed, tijdens haar slaap…Ze is best vaak verkouden, maar dat lijkt er bij babies haast bij te horen volgens mij…Nu gebruik ik Tussikind druppels van VSM, maar die helpen eigenlijk niet echt. Weten jullie een beter middel dat dus geschikt is voor kindjes van 7 maanden??? Ik heb al een ui geprobeerd en toen hoestte ze wel minder, maar die GEUR hing hier dagenlang in huis. Ze kucht dus uche uche…een kriebelhoest!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Tussikind van VSM heb ik in huis voor de dames. Kan vanaf 0 jaar gebruikt worden en hier helpt het wel.

(Overigens, waarschijnlijk bedoel je antihoestmiddel in je titel. Haha!)

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 28 Mar 2009 21:40:35

Bedje aan het hoofdeind telefoonboekdik omhoog zetten zou ook nog weleens kunnen helpen.

Groetekes, Sje

Hoi hoi,

Bisolvon druppels voor kinderen helpen ook heel goed…

Groetjes Germaine

Lilypie 1st Birthday Ticker

Bisolvon is toch alleen voor vastzittende hoest?

Groetekes, Sje

anders thijmsiroop. In de andere topic kun je lezen dat dat al mag.

Groetjes,

Michèle

ja tijmsiroop werkt hier wel…het slijm gaat er los van zitten en hij hoest nu veel minder(gelukkig)

karin

En anders lekker stomen in een warme douche. Gaat het lekker los zitten. Helpt hier goed.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Er bestaat ook Vicks dampo speciaal voor baby’s en Luuf schijnt ook goed te helpen.

Groetekes, Sje

Klopt Sje! Wij gebruiken ook luuf en werkt inderdaad fijn. Alleen niet teveel gebruiken, dat slaat zo op de oogjes…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

haha ja dat slaat op de oogjes ja. ik smeer het op rico’s borst en rug.
en ik had m laatst gewassen VOOR het avondeten en toen die luuf vast gesmeerd omdat ie zo aan het blaffen was
maargoed het was dus oogjes wrijven en als hij begint te wrijven begint hij bij de mond en eindigt hij in zn ogen…met als gevolg HEEEEL zn ogen vol met eten zn voorhoofd neus wimpers wenkbrauwen alles zat onder en dat voelde vervelend natuurlijk…dus nog meer wrijven. arm schatje haha.
enne sje, waarschijnlijk is dat brabants ofzo
verkopen ze daar dan hoestdrankjes onder de naam: anti hoestdrankjes?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Jajajaja, ik bedoelde natuurlijk een WERKEND middel! Ik denk eerder dat Julia veel kucht vanwege haar tandjes, dat schijnt door het kwijl te komen. Gisteren was ze de hele avond aan het blaffen en huilen, terwijl ik alleen was. Niet zo gezellig was het. Vannacht ook weer slecht geslapen…Maar goed! Ik ga zo even kijken wat ze allemaal hebben, want dat geblaf vindt ze zelf ook niet fijn!

misschien kan je proberen om een doek met vicks of dampo insmeren en die ergens neerlegggen in de kamer dat ze er niet bij kunnen komen en niet te dicht bij hun mond en neus hoogte leggen zo krijgen er ook minder last van beetje moelijk uit te leggen maar bij mij dchter helpt het

Jurian had ook zo’n nare hoest (gelijk met morgan toen) de aders waren in zijn oogjes gesprongen van de druk van het hoesten. Volgens huisarts had ik er toen te lang mee gelopen en eerder moeten komen… (tja wil niet de overbezorgde moeder uithangen)… Jurian heeft toen een puffer gekregen en mag die als hij nu weer veel hoest ook gebruiken. Is echt alleen om de luchtwegen open te maken… dus misschien idee als het blijft om toch even langs huisarts te gaan…

Wat een akelig verhaal Mini Boy, van de adertjes in Jurrians ogen! Wat zielig! Ik hou het mee in de gaten en anders inderdaad even naar de ha. Ze blaft nu heel erg, dus de uien zijn weer van stal gehaald. Stinken! Ik heb trouwens geen Thijm gekocht, omdat daar suiker in zit en dat vind ik nu nog niks eigenlijk…

Idd een vervelend verhaal van die gesprongen aders mini-boy. Je wil idd niet te snel voor verkoudheid ofzo naar de dokter. Maar kan me voorstellen dat het toch even vervelend is als je ineens ziet dat zijn adertjes gesprongen zijn.

Wij gebruiken altijd luuf voor Tim en dat werkt erg goed.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

uien hielpen hier niet… ja de lucht was ondragelijk en onrustig werdt Jurian ervan … maar resultaat maar minimaal… dat is ook echt voor het loskomen van ‘snot’ in het neusje he, maar niet voor het hoesten. (is mij verteld)