Goed he?!

Nou al een maand zit ik er tegenaan te hikken. Die laatste fles op een dag! Maar afgelopen weekend had ik voor het eerst het gevoel dat ik de hele dag loop te voeden! Fles, fruithapje, fles, fles, warm potje, fles en dan om 11 uur de laatste fles met pap…Gisteren voor het eerst begonnen met 4 flessen, de laatste fles kreeg fabienne om 20.30 uur en wat denk je??? Ze heeft heerlijk de hele nacht doorgeslapen. En anders had ze altijd een schreeuw uurtje tussen de 4e en de 5e fles… maar gisteren had ze niet een schreeuwuurtje! Goed he?!

Nou ik zal maar niet te hard roepen want misschien was het maar voor 1 keer??

Liefs ellen

Hee ja echt lekker,
nu maar hopen dat ze het volhoud…
ik zal voor je duimen hoor.
want het is O zo fijn als ze de laatste fles overslaan…

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

mooi mooi mooi

kan iemand mijn dochter even uitleggen dat ze niet genoeg heeft aan twee felssen en snel die derde er weer bij moet gaan drinken!

Kussies

Zeg Sofietje, wat hoor ik nu weer… Wil jij eens even heel snel je derde fles ook leegdrinken??? Want dat is nl. heel erg goed voor je hoor… (zegt mijn mama!?)Ik moet er nog steeds vier… maar 's avonds zit ik ook propvol hoor! En maar groeien! Mijn mama heeft het steeds over afvallen, en mij stopt ze zo vol dat ik zeker 300 graam aankom in de week! Pfff over consequent gesproken??

Maar goed, maak je mamsie maar weer blij en neem die derde fles… (ben je wel van het gezeur af)

Kussie van fabienne!!