Gisteren mochten wij ook weer naar het consultatie bureau met Bo, ivm 2 jaar en 1 maand (wat hij nog niet helemaal is, maar goed) consult.
Hij is weer helemaal goedgekeurd, alle opdrachtjes deed hij goed, blokjes bouwen, benoemen en aanwijzen van verschillende lichaamsdelen bij een pop, en een stukje lopen. Hij kon genoeg woordjes zeggen. Het was een vervangende verpleegkundige, en natuurlijk zat er een brief bij van de instantie waar wij in afgelopen januari mee te maken hebben gehad. De afsluit brief. Helemaal niet erg, maar kon dus opnieuw ons verhaal doen, wat natuurlijk wel weer wat oud zeer doet oprakelen. Ze zei echter meteen dat ze Bo een open, sociaal en vrolijk ventje vond en dat er helaas mensen zijn (doelde op de mensen die bij ons toen het alles ing gang hebben gezet) die rare en onbegrijpelijke dingen doen, en dat die mensen ons vertrouwen in anderen helemaal hadden afgebroken, en dat het tijd kost om dat weer terug te krijgen. Ze begreep dus ook waarom wij het zo moeilijk vonden om de keuze voor een ander kdv te maken, omdat we eigenlijk met moeite weer iemand echt vertrouwden, en dan alles weer anders moet en je weer van voren af aan begint. maar ze was er zeker van dat het goed kwam. En wij ook wel hoor
Het is alleen vervelend dat ondanks dat het toendertijd allemaal snel was afgesloten, en je probeert het achter je te laten , het dan nu weer naar boven komt. En met 2,5 wanneer hij naar de arts moet daar , zal het nog wel een keer naar boven komen, waardoor je het nog niet echt kan afsluiten snappen jullie dit nog??
Maar goed, komen we ook wel weer overheen!!!
VErder was hij 14,8 kilo en 94 cm (beentjes niet helemaal recht zoals gewoonlijk dus heb twijfels of dit wel echt klopt, maar goed)
Qua gewicht volgde hij netjes zijn groeilijk, wat lengte betreft na m de groei iets af, hij groeit dus nog wel, maar minder hard dan eerst, dus je zag de lijn dus ook heel iets meer buigen dan het gewicht. Was allemaal prima zei ze, maar eenmaal thuis denk je dan toch na, en dan vraag ik me toch af hoe dit kan…,… is dat normaal dat de groei iets afneemt? of zal de groeispurt nog komen?
Tevens heb ik gevraagd of het ormaal is dat Bo om de 2 maandjes ofzo, een dag of 2 korts heeft (tegen de 40,0 aan) maar verder geen ziekte verschijnsleen, eet en drinkt goed. en of dat nou normaal is. Maar dat was het dus zels langere periodes achter elkaar met alleen verhoging is ook normaal.
En ik moest hem in een paar woorden omschrijven. Waar dat goed voor is, weet ik niet, maar ik heb hem omschreven als een vrolijk, lief, sociaal en ondernemend ventje, die een behoorlijke sterke wil heeft, en als hij iets wil, dan dit ook echt lang volhoudt!
Al met al, Bo is er glansrijk door heen gekomen!!!
liefs woezel