Goed gekeurd door kinderarts

Alyssa had lichte heupdysplasie, ook al had ze niet in stuit gelegen. Ik had het opgemerk toen ik las dat je een controle kon doen al ouder aan de hand van de plooitjes in de beentjes.,.
Gelukkig is het zelf goed gegroeid, de laatste echo was van toen ze nog 3 maanden oud was. Daarop zag hij dat het goed was maar om zeker te zijn moesten we vandaag gaan voor een foto.

Ook haar hartje is prima geen geruis meer.

Een maand of meer geleden was ze wat afgevallen, nu komt ze gewoontjes bij, maar ze volgt nu een ander curve voor haar gewicht, kan geen kwaad zolang ze deze nu mooi blijft volgen. het is een “grote” zei hij en ook daarom ziet ze er wat fijner uit.

Ik heb wel melk meegekregen om bij te geven. Ergens op deze forum hadden enkele mama-tjes het gezegt dat het waarschijnlijk nodig zou zijn om bij borstvoeding nog melk te geven,…jullie hadden dus gelijk.hehe

Alyssa weegt nu: 7.770kg
69.5cm groot

een serieuze brok aan het worden! hihi

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

Super goed nieuws dus!!

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

heeee, wat fijn joh, dat alles goed is met alyssaatje.

en ze groeit ook lekker he?
misschien help een klein beetje bijvoeding weer bij het doorslapen.

goed nieuws he? hoera voor alyssa
en een kusje

Groetjes Christa, mama van

Hoera!!!

Goed nieuws zeg!!
Ik wist helemaal niet dat ze een hartruisje had joh! (weer geen huiswerk gedaan)
Robin heeft dat ook een hartruisje. Moet hij ook overheengroeien, en als hij dat niet doet is het ook niet erg. Maar je schrikt wel he, als ze dat zeggen!!
Gelukkig is alles weer goed!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

he kierieusje je zal het niet lezen hoor op de site, zolang ben ik hier ook niet, ik heb het er nog niet overgehad ook niet op de forum!
sorry je zal je nieuwsgierigheid niet kunnen “lessen” hihihihi

en amai ni, ik was echt geschrokken! Ze hadden dat eerst op cb ontdekt dan moest ik naar kinder arts en dan later nog eens. maar het is dicht gegroeid, ale naar het schijnt kan het ook gewoon gaatje blijven maar het hartje groeit en zo gaat het dicht door het hart die het “dichtstopt” of zoiets.
zolang ze er geen last van hebben en geen koude handjes hebben enz… is het niet erg.
heeft je zoontje dat nog?

quote:
misschien help een klein beetje bijvoeding weer bij het doorslapen

ze slaapt beter dan in het begin juist deze 2nachten geweest dat ze weer wakker kwam. maar ik hoop dat het haar idd helpt beter te slapen! en dat ze nu genoeg melk binnen heeft.!!

oja terug van ons Alyssa!

Hey, wat een goed nieuws Samya!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 09 Feb 2006 15:57:53

Hey Samya!!

Sorry…beetje late reactie…(zijn thuis de wc aan het verbouwen…)

quote:
heeft je zoontje dat nog?

Ja. Waarschijnlijk wel. Het is 3 maand geleden voor het laatst gecheckt. Het is een te verwaarlozen hartruisje. Robin is zowieso al bekent bij het ziekenhuis hoor. Zijn fontanel is veel te snel dichtgegroeid. We hebben ons echt een hele poos zorgen om hem gemaakt. Als zijn schedelnaden ook te snel dicht zouden gaan, zouden die operatief los gemaakt moeten worden, omdat de hersenen anders geen plek meer zouden hebben om te groeien. Maar zoals het er nu uitziet, is alles weer ok. Hij heeft dus wel een klein koppie, maar dat vind ik juist wel schattig!
Voor een maand of 3 terug hebben ze nog even zijn hartruisje beluisterd, omdat Robin zo veel sliep, en heeeel snel moe was. Ze hebben toen ook zijn bloed gecheckt. Was verder wel ok. Hij heeft trouwens wel altijd koude handen, maar dat weet de arts ook. Het ging een hele poos beter. Robin sliep nog maar 1 slaapje. Gewoon tussen de middag. Nu zakt hij weer terug naar 2 x 2 uur slapen. Voor mij wel lekker rustig, maar ik hou hem wel in de gaten. Hij krijgt denk ik ook zijn laatste kiezen, speelt vast ook mee. Elke keer zo’n schattige knalrode wang!!hihi!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

quote:
Als zijn schedelnaden ook te snel dicht zouden gaan, zouden die operatief los gemaakt moeten worden, omdat de hersenen anders geen plek meer zouden hebben om te groeien

dat was ook onrustige periode geweest dan!! Ben blij dat het de goeie kant uitgaat!
en dat van dat laat reageren, geeft niet hoor, ik begrijp dat je niet heel de tijd in je kastje zit!

Ik ben nu aan het oppassen bij mijn zus. Martin is onze kast aan het PIMPEN!!!

Whahahahahaha!!!

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas

Robin

quote:
Alyssa had lichte heupdysplasie
Hoi Samya, ik weet niet wat dit betekent maar begrijp wel dat het niet goed is dus ik ben blij te lezen dat het zelf goed gegroeid is. En dat ze hartgeruis had.... ik schrik ervan ! Ik ben blij dat ook dat niet meer te horen is en nu maar ervan genieten dat het zo'n mooie en gezonde meid is !

een lieve groet van Miranda ( mama van Joyce ).

Ik wist geen eens dat ze dat allemaal heeft gehad joh!!
Maar dan is het zeker goed nieuws dat alles goed met alyssa gaat!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

mooi nieuws samya!!!
lieve groet van Janneke en Hannah