Goed doel gezocht

ik heb ff een vraag aan jullie

wij zijn aan het opruimen hier thuis,en nu heb ik een vuilnis zak vol met pluche beestjes,maar dat wil ik echt aan een goed doel schenken

maar waar wij altijd gaven die doet niet meer rijden naar polen om het bij kinder te huizen te brengen,en zo maar bij het vuil zetten wil ik niet.

heb iemand tips of weet organisatie waar ik eventueel heen kan bellen

Kaitlyn.beebiesite.nl

Je kan het bij de sociale dienst in je woonplaats vragen.

Vaak zijn er ook van die opvanghuizen voor jonge moeders.
Daar zijn ze ook altijd blij met dat soort dingen.

Verder nog leger des heils.

En je kan het op internet aanbieden bij de site: www.gratisoptehalen.nl
Daar komen vaak mensen die niet veel geld te besteden hebben.
Alles wat je daar “koopt” of aanbiedt moet gratis zijn.
Ik heb daar ook laatst mensen blij gemaakt met kleertjes van Stephan en iemand anders weer met tijdschriften enzo.
Kijk er anders eens rond.

Succes!

Groetjes, mamma van Stephan

ik zit even te denken waar jij nou vandaan kwam, in voorburg zit een tehuis van het legerdesheils (kindertehuis) zo iets?

Tries

Liefs Tries

Ik heb weleens op Marktplaats gelezen dat een meisje die knuffels inzamelde, ze wastte en dan naar kinderziekenhuizen bracht.

Misschien is het een idee om op de kinderafdeling van een ziekenhuis te vragen of ze er belangstelling voor hebben?

Groetjes, mamma van Stephan

Een AZC is er ook vaak blij mee joh !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

hier in gouda heb je een groot inzamel punt, eens in het jaar hebben ze actie schoenendoos, dan maken ze allemaal schoenendozen met pretpaketten, voor wie het nodig is, nu zal het naar azie gaan denk ik.

daar kan je speelgoed en kleding en wat dan ook inlveren. in zo’n schoenendoos gaat ook vaak zeep, en een tandenborstel en zulke dingen.

dus daar leveren wij nogal eens wat in, en als ik dan speelgoed breng, doe ik er meteen een aantal tubes tandpasta ofzo bij, net wat ik tegenkom.

goed initiatief, ze verzamelen het hele jaar, en sturen het naar wie het op dat moment het hardste nodig heeft.

maar nou kan ik dus niet op de naam komen! als het me te binnen schiet dan zet ik het nog neer.

mo

Mo,

is toch bij de praxis is de buurt als ik me niet vergist???

zal daar eens informeren en anders ziekenhuizen

bedankt allemaal

Kaitlyn.beebiesite.nl

haha! ja, in de buurt bij praxis, je gaat bij de witte pomp naar achteren, en daar is een loods. kan je gewoon naar binnen. en dan moet je meestal effe brullen: volluk!! en dan komt er iemand.

ook een gouwenaar? hihi
lekker makkelijk, hoef ik niet meer te denken aan hoe het heet, want ze hebben meer verzamelpunten in nederland, dus ik zat al: ligt op het puntje van me tong, maar het wil er niet af.

Inzamelen knuffels.

Je kunt de politie ook informeren. We hebben laatst een nascholing georganiseerd over kindermishandeling en huislijk geweld. De politie Noord en MIdden Limburg begonnen een actie voor speelgoed in Nederlandse opvang centra´s voor het mishandelde kind. Misschien kun je het speelgoed daar kwijt. Ze zitten echt te springen om speelgoed en knuffels. We hebben toen een auto vol verzameld.

Nou succes ermee.

Groetjes,

Diana moeder van Daan