Glasservies sparen

Bij Emté en de Golff kan men sparen voor een glasservies…

Zijn er mensen die dit niet sparen en wel de zegels kunnen krijgen? Zouden die dan met mij mee willen sparen. Ik spaar ze voor een hele lieve zus(je) die momenteel nog maar 2 glazen in haar kast heeft staan en geen centen heeft voor nieuwes…

Wie wil er met mij meesparen?

Hmm… ik zou graag met je meesparen, maar die winkel hebben we niet in de buurt…
Ik hoop dat er anderen zijn die het wel kunnen

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Sorry, maar ik ken deze winkels niet.

Anders had ik ze graag voor je gespaard.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Deze winkels ken ik ook niet helaas…
Als ik er geregeld kwam, had ik zeker voor je gespraard!

Liefs, Melanie

oh hahaha … zijn die winkels zo onbekend? Dan houdt het helaas op… bedankt iig.

ik kom daar nooit maar zet eens een oproepje op mp daar word nogal eens zegels aangeboden wie weet krijg je wat aanbiedingen!
suc6

before you judge me, try hard to love me

Ik kom er alleen als onze eigen winkel al dicht is (18.00 uur) want Emte is tot 20.00 uur open Maar ik vind het geen fijne winkel, dus het is niet vaak. Maar wat ik spaar zal ik je opsturen!

Groetjes Anouk

Hier is hij wel hoor, alleen vind ik hem een beetje duur.
Maar ik kom er wel voor aanbiedingen.
En nu zag ik in de folder dat de zegels tot november te krijgen zijn…
In de folder staan nu geen aanbiedingen (waar je zegels bij krijgt) die ik kan gebruiken, maar mocht dat wel zo zijn stuur ik ze op.
Áls ik wat krijg, kan ik ze dan ook zo tegen het eind opsturen?
Groetjes, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

Alles is welkom… LIEF!!

Boukje … ja hoor dat denk ik wel… meestal loopt de actie week langer door dan dat je zegels kan krijgen dus … gok ik het er wel op

En hier mevr de schooier weer … iemand nog zegels?

Heb de glazen ook gezien, ze zien er mooi uit. Maar bakmama hoe bevallen die dubbel wandige dingen? Lijken mij beetje onhandig beethouden? Of niet?

Zoals ik al had aangegeven ken ik die winkels niet, dus sparen kan ik helaas niet voor je.

Wel hebben wij dubbelwandige theeglazen en ik ben er erg blij mee. Ze zijn mooi en prima vast te houden.

Groetjes,
Sandra

Oh leuk! Dan kan ik die ook voor haar apart zetten. Ik heb nu al wel wat boekjes dus als er niemand is die iets heeft … geeft niks! Het was het proberen waard… en alle beetjes helpen haar/mij…