Glamour fotosessie

Waarschijnlijk had ik het al een keertje opgenoemd dat ik tussen november 2003 en april 2004 18,5 kilo was afgevallen bij een gewichtsconsulente. Als je je streefgewicht hebt behaald, krijg je een glamourfotosessie en vandaag werd ik gebeld: 29 oktober is het zover.

Nou schommel ik af en toe tussen mijn streefgewicht en een paar kilo daarboven, en als dan lette ik er wel op, maar nu weer een extra stok achter de deur om minimaal op mijn gewicht te komen dat ik het laatst bij de gewichtsconsulente woog. Dus ik ga er komende weken weer goed op letten!

Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien, dan zal ik wel even hier een foto showen!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

nou carola een leuke oppepper geven ze je !

groetjes Kim, mama van

en

Nou bijzonder zeg ! Ik ben benieuwd hoe het gaat en hoe het word natuurlijk. Alvast veel plezier !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Oooh, dat lijkt me leuk!
Wat GOED zeg, dat je zoveel bent afgevallen!
Ben erg benieuwd naar de foto’s straks!

Groetjes, mamma van Stephan

wauw, wees er maar verschrikkelijk trots op dat je zoveel bent afgevallen, en nou houden zo he

[img]http://lilypie.com/baby4/010314/1/2/1/+10" alt=“Lilypie 4th Birthday” border=“0” />
Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Ik ben best wel verlegen, dus ik vind het best wel eng. Vandaar dat ik het nu alvast aankondig, want als ik de foto’s plaats (want dat doe ik, mits ik er leuk op sta, want ik ben inderdaad apetrots) wil ik dan niet gelijktijdig mijn verhaal doen. Nu kan ik er alvast aan wennen dat ik (lees mijn lichaam) waarschijnlijk uitgebreid wordt bestudeerd .

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

leuk zeg, knap, zoveel kilo eraf, dat is zowiezo een pluim waard! enne: je kiest natuurlijk gewoon de mooiste foto uit, of je bewerkt um nog effe met fotoshop

gaat vast prachtig worden, als je profesionele foto’s krijgt, zijn het niet van die toevalstreffer foto’s waar je je er niet van bewust was dat je op de foto kwam

ik ben heel benieuwd, vind ze nu alvast mooi.

groet
Mo

Groet, Mo

Nou, vandaag dus moest het gebeuren. Op aanraden van mijn moeder had ik twee setjes kleren mee, waarvan ik bij eentje nog een vestje uit kon doen, want anders zou ik telkens hetzelfde op de foto staan (had ze bij haar buurvrouw gezien, ja, heel Westfriesland valt succesvol af bij deze gewichtsconsulente). Bleek ze maar 10 foto’s te maken, waarvan ik de mooiste in een lijstje krijg en 5 los. De anderen zijn reserve. Dus niets van klik-klik-klik achter elkaar zoals ik dacht. Ben benieuwd of ik er een beetje leuk op sta, had thuis al een glimlach geoefend, maar zonder spiegel weet je niet hoe ie over komt.

Over een maandje (pas) zijn ze klaar en als ik tevreden ben over het resultaat, zal ik ze showen.

leuk Carola!

groetjes Kim, mama van

en

Ben benieuwd!!!
Jammer alleen dat je zo lang moet wachten zeg!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 29 Oct 2004 21:20:38