Hallo allemaal,
S’middags ging ik naar mijn schoonzusje die het nu erg in haar rug heeft.
Alles ging goed totdat we met z’n drieen boodschappen gingen doen. Sanne loop nl vrolijk de winkel binnen. De poortjes gaan open (zoals het hoort) en sanne blijft eventjes wachten. Kennelijk was dit binnen het bereik van de poortjes, want deze sloten en sanne kreeg zo’n poortje ongenadig tegen haar hoofd aan en viel om. Het was eigenlijk best lachwekkend om te zien, maar voor Sanne minder. Toen we de winkel uitliepen, had ze al een grote blauwe plek midden op haar hoofd. Wij weer terug naar mijn schoonzusje om nog een kopje koffie te drinken. Sanne klimt op mijn schoot en hoe ze het deed weet ik niet maar ineens had ik haar geschoende voet met een dreun in mijn oog. Dus echt een blauw oog.
Jullie moesten eens weten hoe ik vanochtend bij het KDV stond. Moeder met een prachtig blauw oog die niet weg te schminken was en kind met een geweldige, niet te missen, blauwe plek op haar hoofd. Ik schaamde me dood. Ik hoop dat ze er geen rare conclusies uit trekken. Gelukkig heb ik getuigen hihihihi.
Liefs Kristel