Gisteren was een echt pechdag hihihihih

Hallo allemaal,

S’middags ging ik naar mijn schoonzusje die het nu erg in haar rug heeft.
Alles ging goed totdat we met z’n drieen boodschappen gingen doen. Sanne loop nl vrolijk de winkel binnen. De poortjes gaan open (zoals het hoort) en sanne blijft eventjes wachten. Kennelijk was dit binnen het bereik van de poortjes, want deze sloten en sanne kreeg zo’n poortje ongenadig tegen haar hoofd aan en viel om. Het was eigenlijk best lachwekkend om te zien, maar voor Sanne minder. Toen we de winkel uitliepen, had ze al een grote blauwe plek midden op haar hoofd. Wij weer terug naar mijn schoonzusje om nog een kopje koffie te drinken. Sanne klimt op mijn schoot en hoe ze het deed weet ik niet maar ineens had ik haar geschoende voet met een dreun in mijn oog. Dus echt een blauw oog.
Jullie moesten eens weten hoe ik vanochtend bij het KDV stond. Moeder met een prachtig blauw oog die niet weg te schminken was en kind met een geweldige, niet te missen, blauwe plek op haar hoofd. Ik schaamde me dood. Ik hoop dat ze er geen rare conclusies uit trekken. Gelukkig heb ik getuigen hihihihi.

Liefs Kristel

Ooooooh, SORRY!!! Maar hoe je dat beschrijft, zoals jullie daar vanmorgen bij het kdv stonden…

Rottig hè, die poortjes bij winkels. Stephan heeft er ook al eens 1 tegen zich aangekregen alleen is hij gelukkig al wat groter dan Sanne en staat dus ook wat steviger

Maar jee, jij ook een blauw oog nu…daar ben je ook niet blij mee!

Hopelijk niet meer van die pech-dagen voorlopig!!!
Enne…geef Sanne maar een dikke knuffel!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 26 Nov 2004 13:18:48

hahaha moet wel lachen hoor hoe je het beschrijft

jeetje nou allemaal pech op 1 dag
nou hoop dat het snel weg trekt

hhahaahah wat een leuk verhaal.
zo komen de praatjes wel de wereld in, hoor.
heb je het ze wel uitgelegd of niet
hahahaha

Ik heb het ze uitgelegd, en ze vonden het erg grappig. Ze lagen krom van het lachen.
En ach, mjn oog voelt nu al beter aan. En blauwe plekken van kleine kindjes gaan snel over. Ik moet er nu ook vreselijk om lachen. Maar zie er toch een beetje tegenop om Sanne om 5 uur te halen, aangezien er dan veel meer ouders zijn dan 's morgens. Dus… die praatjes zullen wel komen.

Liefs Kristel

Lekker laten praten, doen de mensen toch wel hoor!

Oei oei wat een pech hebben jullie gehad.
Maar wel een leuk verhaal om later nog eens te vertellen.

Denn zijn opa en oma waren een aantal jaar geleden 60 jaar getrouwd. Denn zijn oma was de dag ervoor uit bed gevallen en had een blauw oog en zijn opa was de dag ervoor in een vuilniscontainer gevallen en had een blauwe wang. Leuke foto’s leverde dat op, vooral de foto in de krant met de burgemeester. Zie je het voor je; echtpaar de Jong al 60 jaar gelukkig getrouwd. En dan een foto met 2 mensen die een blauw gezicht hebben.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Hahahahahahahaaaaaaaaaa!
Oooh, dàt is echt érg!

whahahaha dat is helemaal erg.
mishandeling na 60 jaar huwelijk hahhah

Jeetje wat errrug. Ik zie het al helemaal
voor me. Daar hebben jullie natuurlijk ook wel lol over gehad.

Liefs Kristel

haha, leedvermaak hier!!!

leuke verhalen, tenminste: als de blauwe plekken zijn weggetrokken.

jee wat een dag nou knuffels aan sanne nou tanja had vorige week de creme voeding fles te pakken en lekker leeg gegooit op de salontafel toen ik terug kwam uit de schuur zag ik dat ik was boos dus ik kwam aan lopen maar er lag al wat van dat spul op de grond en toen glee ik uit met de punt van de salontafel in me rug dat was minder prettig maar ja nu moet ik er wel om lachen

groetjes marielle mama van tanja

Hihihi, dit wordt een grappige topic!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003