Gisteren met lars na kind en gezin geweest

hij weegt nu 9 kg 170 en is 73,5 cm… alles was prima in orde alleen draaid hij zich niet van rug na buik en dat zou hij nu toch ongeveer moeten beginnen doen… dus daar ben ik wel wat ongerust over… de dokter zag geen probleem omdat de rest van zijn ontwikkeling prima is… ze zegt dat sommige kindjes dat gewoon nooit doen… ik zal het ma geloven zeker… het rare is dat hij dat toen hij een maand of vier vijf was wel deed ma zij zei dat het dan waarschijnlijk per ongeluk was… voor de rest was mijn kleine ventje prima in orde en er zaten van boven en van onder twee tandjes te duwen (wat dan waardschijnlijk die slapeloze nachtjes verklaard!)

liefs jessica, &

hee lekker dat hij zo is aangekomen en is gegroeid…

van dat omdraaien kan je wel leren als je dat wilt hoor zijn oefeningen voor,die heb ik toen gehad met dylan maar die wilde niet eens naar zijn buik,was beetje lui hihiih

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Lekker ventje hoor als ik het zo lees.
En over het omrollen, dat is waar niet iedere baby doet het.
En natuurlijk hoeven ze ook neit alles volgens het boekje te doen…
En voor de tandjes, ja dat doet lelijk pijn. We zitten er zelf ook middenin
Succes !!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

Als de rest van zijn ontwikkeling prima is zou ik het inderdaad nog even aankijken en me geen zorgen maken hoor!
Joh, je moest eens weten hoe laat Stephan met veel dingen was
En nu? Helemaal goedgekomen met hem
Ieder kind heeft lekker zijn eigen tempo. Dus zo lang de rest goed is, geen zorgen maken!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Klinkt goed, en geen zorgen maken hoor, elk kindje heeft z’n eigen tempo…

Het komt vanzelf

Groetjes Nathalie & Co