Gister met stefke na de dokter moeten gaan!

hoi hoi
gister namiddag tegen een uur of vier we waren bij mijn mama op bezoek,begon stefke ineens heel hard te huilen,hij zei dat hij pijn gad aan zijn plasser…, hij had de hele dag gewoon geplast dus ik dacht gewoon dat het wat open was of zo en smeerde er wayt dactacort zalf op… ff leek ie te helpen… we komen een uurtje later bij mijn schoonouders aan en hij begon weer te schreeuwen en zei dat hij moest plasser, we zetten hem op zijn potje en daar begon hij zo verschrikkelijk te huilen ,hij wou niet meer plassen het deed zoveel pijn… heb onmiddelijk de dokter gebeld omdat ik er echt niet gerust in was,hij zei ook dat ik onmiddelijk moest langs gaan. nu blijkt dat zijne volledige plasser ontstoken is… dit komt omdat de dokter gister merkte dat je het velletje van zijn plasser niet volledig kunt terug trekken… heb dat al vaker gemerkt en ook al gezegd bij kind en gezin ma zij zeiden dat het in orde was… NIET DUS!! nu moet eerst de ontsteking genezen en dan moet ik na de huisdokter bvoor een afspraak te maken bij een neuroloog om dat velletje te laten los snijden… hij heeft echt erg pijn… is echt zielig!!!

liefs jessica, &

Ach dat lijkt me niet leuk voor je ventje.
Beterschap voor Stefke.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ohhhhhhhhhhh das echt zielig voor m. Heeft ie iets gekregen om die ontsteking te laten genezen ?

hoi!
ja hij heeft een antibiotica kuur om de ontsteking weg te krijgen… en junifen voor de pijn… het gaat nu toch al wat beter,hopelijk heeft hij vlug geen pijn meer!!

liefs jessica, &

Arm kereltje, dat zal een pijn doen aan zijn plasser. Hopelijk knapt hij gauw weer op en kan hij snel van zijn probleem verholpen worden!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
en Fajah (17-11-2004)

Arm manneke, wat zal hij een pijn hebben, maar hopen dat het allemaal snel verleden tijd is.

Marianne Mama Van Ruben.

Ahhh wat zielig zeg!
Hopelijk is het snel genezen!

Groetjes Nathalie & Co

wat zielig voor hem.
Heel veel sterkte ermee.

groetjes Bianca mama van Rick

Och, wat ontzettend sneu zeg, als hij zo’n pijn heeft
Sterkte!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ach jeetje wat sneu zech voor hem dat hij zoveel pijn heeft.

ik wens jullie allemaal veel beterschap en dat de pijn maar snel weer mag verdwijnen.

Heel veel sterkte

veel liefs mignon