hoi hoi
gister namiddag tegen een uur of vier we waren bij mijn mama op bezoek,begon stefke ineens heel hard te huilen,hij zei dat hij pijn gad aan zijn plasser…, hij had de hele dag gewoon geplast dus ik dacht gewoon dat het wat open was of zo en smeerde er wayt dactacort zalf op… ff leek ie te helpen… we komen een uurtje later bij mijn schoonouders aan en hij begon weer te schreeuwen en zei dat hij moest plasser, we zetten hem op zijn potje en daar begon hij zo verschrikkelijk te huilen ,hij wou niet meer plassen het deed zoveel pijn… heb onmiddelijk de dokter gebeld omdat ik er echt niet gerust in was,hij zei ook dat ik onmiddelijk moest langs gaan. nu blijkt dat zijne volledige plasser ontstoken is… dit komt omdat de dokter gister merkte dat je het velletje van zijn plasser niet volledig kunt terug trekken… heb dat al vaker gemerkt en ook al gezegd bij kind en gezin ma zij zeiden dat het in orde was… NIET DUS!! nu moet eerst de ontsteking genezen en dan moet ik na de huisdokter bvoor een afspraak te maken bij een neuroloog om dat velletje te laten los snijden… hij heeft echt erg pijn… is echt zielig!!!
liefs jessica, &