Gister controle/ nu extra echo

Ja, we hadden toen echt supermooi weer. Het was iets van 25 graden en geen wolkje aan de hemel.

Omdat jouw etentje niet doorgaat had ik expres niet in mijn vorige berichtje gezet wat we gingen doen. Vind ik zo vervelend voor je. Maar ja nu vraag je er naar, dus geef ik toch maar antwoord Wij gaan met zijn drietjes uit eten.

Ik hoop echt voor je dat er snel verandering in komt en je man weer wat vaker thuis is. En zeg maar dat hij snel wel een keer met jou en Jurian uit eten moet om het alsnog goed te maken

Groetjes,
Sandra

quote:
Omdat jouw etentje niet doorgaat had ik expres niet in mijn vorige berichtje gezet wat we gingen doen. Vind ik zo vervelend voor je. Maar ja nu vraag je er naar, dus geef ik toch maar antwoord Wij gaan met zijn drietjes uit eten.

Groetjes,
Sandra

Lief van je … maar niet zo gek doen hoor. Juist leuk dat jullie wel gaan… geniet ervan! Je verdient het… enne … zo hoort het ook hoor! Gezellig even uit eten met elkaar…!!

Lilypie In verwachting Ticker

Je bent lief.

Ik weet dat je het me gunt, maar kan me voorstellen dat het niet leuk is om te horen dat wij uit eten gaan terwijl jij verteld dat je etentje niet doorgaat. Maar goed je man weet dat hij wat goed te maken heeft met jou en Jurian

Groetjes,
Sandra

nou roken kan een oorzaak zijn maar dat doe je volgens mij niet…
het kan ook zijn dat er te weinig voeding binnenkomt door de navelstreng… het kan ook omdat de placenta te klein is, maar dan hadden ze dat al moeten zien… dus dat je kind te weinig ruimte heeft om goed te groeien. het lijkt mij in ieder geval dat ze dat dan hadden moeten zien al… het kan ook zijn dat de placenta niet verder “meegroeit” dat zou wel weer kunnen…
verder zou ik het echt niet weten. maar ook al die dingen hoeven niks te betekenen meid… als je ongerust bent bel je toch gewoon even op om je vraag te stellen?

maargoed het kan ook gewoon zijn omdat het nu eenmaal een kleiner kindje wordt. bovengenoemde redenen zijn ook maar redenen
die ik weet omdat dat bij een kindje van een vriend van mij het geval was… of bij zijn vriendin dan in dit geval. maar daar is ook alles mee goedgekomen
komt goed meid echt je doet het perfect
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 11 May 2010 17:46:50

Oh vandaag de echo gehad… niks aan zo’n echo Ik dacht effe goed mee te kijken maar … het kindje is veel te groot voor een mooie echo. Gelukkig is het wel heel mooi om te zien dat het hartje nog klopt en dat je weer even het besef hebt dat er echt een kindje in je groeit…

Maar nu komt het: onze kleine heeft een heerlijk groot hoofd… dat loopt 2 weken voor op de rest van het lichaam samen met de buik. De beentjes zijn kort. Dus … deze mama weet het wel … dat wordt weer een flinke ipv een kleine met groei achterstand…

Had stiekem wel gehoopt dat het nu niet zo’n groot hoofd zou hebben … Jurian had het ook wat dus de oorzaak van uitscheuren was

Fijn dat het goed was. Maar kan me je schrik van dat grote koppie wel indenken hoor…Erik had dat ook en daardoor zat 'ie goed klem. Zou ook mijn schrikbeeld zijn dat dat weer zo was. Zit je erover in de rats?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat het allemaal goed is, maar wel vervelend dat je weer hetzelfde te wachten kan staan. Misschien toch ollieen??

Groetjes,

Michèle

Fijn dat alles goed is Maar kan me je schrik ook wel begrijpen maar aan de andere kant het is al een keertje opgerekt geweest misschien dat dat scheelt.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Zei Michelle heel droog.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Heerlijk meis dat alles goed was! Hebben ze je niet gezegd of het kindje nog klein was? Jouw kindje liep dus twee weken vóór? Ooooo, dan zou ik me niet druk maken om de grootte nee! Eva had een groot hoofdje, een breed buikje en korte beentjes en zij was ook flink. Nu zag ik ook weer dat haar broertje er hetzelfde uitziet, ook vooral een groot knarretje (20 weken + 2 dagen geloof ik) en een breed rompje (20 weken + 6 dagen). Nee, ik hou er ook rekening mee dat het weer een flinkerd wordt! Bij mij kwam de knip doordat Eva scheef zat met haar hoofd, niet direct door haar grote hoofdje. Maar mijn vk deed vrij laconiek toen ik haar vroeg naar die pijn aan de knip. Ze zei: ‘Ach, daar voel je dan toch niks van!’ Hmm, maar daarná wél! Hoe dan ook, geniet van de laatste weken en je weet het: grote kindjes hebben veel bij te zetten!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Mriek

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

hee maar gelukkig is verder alles in orde! echt heel fijn
wel rot dat idee dat je toen was ingescheurd en dat je daar nu weer bang voor bent… maar konden ze geen knip zetten dan?
(heb je al paar x gemaild trouwens)

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Inge mij gemaild??? Heb niks ontvangen…

Tja … erover inzitten doe ik eigenlijk nog niet. Net zoals men zegt lekker oliën en tegen die tijd ben ik denk ook weer blij dat hij/zij eruit is…

Het is ook heel extreem zoals ikzelf de laatste weken groei… eerst maar amper en nu 3 kilo in 2 weken :O…

Maar dat wil ook zeggen dat ik mezelf verder minder misselijk voel en toch nu beetje ga genieten van alles…

Gelukkig joh! Word je toch nog een lekker dikbuikje. Ik was afgelopen maand ook opeens 2 kilo aangekomen, gaat ineens ook erg snel. Nu 3 kilo in totaal. Bij mij zit er nu echt een toeter al. Ik ga 'm met zitten al op mijn benen voelen…Hoe moet dat verder? Lekker genieten nu van het niet misselijke gevoel! Dat heeft lang genoeg geduurd voor jou!

Groetjes Rainbow, trotse mama

huh wat raar! ik had dat via ikkeben gedaan. heb je inmiddels een ander mail adres misschien?? dat je dat op ikkeben niet hebt aangepast?
zal even een test mail sturen doe ik nu meteen hoor wel of ie is binnen gekomen.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker