Hallo ff een updatje
Alles gaat oke hier, erg moe dat wel maar ja zal ook het nazwangeren nog wel beetje zijn en het verplegen van 3 mannen hier…
verder nu al weer ongie geworden had dat nou niet ff nog een paar maanden weg mogen blijven pfff maar ja krijg toch de pil ff voor een tijdje heb op mijn knieen moeten liggen er voor want de ha wilde het echt niet maar omdat het voor een jaartje is moest het maar ik krijg van af volgende maand de prikpil heerlijk nu nog ff gewone pillen om te kijken hoe ik er op reageer, wel gek hoor na 8 jaar de pil weer slikken…
dat was over mij.
Roy is gister voor het eerst naar het CB geweest gewicht is 4685 gr (was 3465) lengte 55.5 hoofd 39.5…
alles is weer na gekeken en was allemaal goed beetje veel aangekomen maar zit toch precies op het gemiddelde dus perfeckt!
wat minder leuk roy krijgt (ventolin) puffer hij is er benauwd en heeft dus bronchitis moet dus met zo’n babyinhaler op zijn mond en neus zetten brr vind het maar niks maar ja het is vor zijn eigen best wil…
verder alles oke heerlijk mannetje heel zoet kan echt 1.5 uur om zich heen kijken zonder een geluid te maken soms ff een kraai maar verder heel zoet met 3 wk lachte hij al dus papa en mama heel trots…
dat was het weer liefs Tries peet en Jordy en Roy