Girlyvoornemen

… ik heb me voorgenomen… meestal kwam de planning ook wel zo uit,maar nu zet ik het op de kalender (want ik ben een huismus vooral als vroeg donker is ) om 1 keer in de maaand minimaal, met 1 van mijn vriendinnetjes wat te gaan drinken, eten, movienight, whatever…

de weken vliegen voorbij met werken, krossen met boodschappen , verjaardagen kinderdagverblijf en alle andere klets… dat ik soms het gevoel heb geleeft te worden (ja november december komt eraan en da zijn altijd rampenmaanden, hierow met familieshit, en verjaardagen… sint en kerst… oud en nieuw…)
en aangezien mijn dinnetjes nog geen kindjes hebben (de meeste) ist altijd wat moeilijker om af te spreken, en ik wil ook niet altijd die kleine meenemen, nu ze zo tempramentvol is en loopt, kan je soms je aandacht niet eens op een gesprek houden, en dat lijkt me nogal frustrerend… vooral voor degenen die geen kindjes hebben…

hebben nog meer dames, zo’n ongeschreven afspraak met zichzelf…?

Goed van je! Af en toe zo fijn om even aan jezelf te denken en lekker met je vriendinnen weg te gaan. Ik heb er ook oog voor hoor, dat ik het regelmatig doe. Zo eens in de twee à drie weken spreek ik met een vriendin af, fijn! Veel plezier alvast!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ook ik kom er bijna niet aan toe om met vriendinnen af te spreken.
Hun werken fulltime, en ik ben zelf ook erg druk.

Maar ik heb nu ook besloten om 1keer in de 3 weken een avond voor mezelf te plannen en dan op stap te gaan met vriendinnen…
Zolang de baby nog niet geboren is uiteraard…

Liefs, Melanie

hmm niet met de kalender, ik probeer het altijd wel te doen maar heb het niet vast staan.
het probleem is vaak wel dat de moeders het het ergste vinden als kindjes erdoor heen jengelen, en niet degene die geen kinderen hebben dat hoor ik namelijk erg vaak dan zit ik me te verontschuldigen en dan zeggen ze: het is voor jou moeilijker als voor mij hoor, ik zit er niet mee!
en dan denk ik weer van: oke… heb ik me nu belachelijk gemaakt? haha… echt erg.
maar het is wel belangrijk dat je ook tijd voor jezelf en je vriendinnen hebt.
ik merk vaak dat ik het moeite vind, een balans te vinden tussen rico, mijzelf, mijn vriend, mijn vriendinnen, ohja het huishouden…dat moest ook nog

Ik heb gelukkig een hele goede vriendin die mij feilloos aanvoelt en me dan ook eens in de zoveel tijd uit huis sleurt en tegen mijn man zegt: Vandaag zorg jij even voor de kids!!! Super zo’n vriendin, vooral omdat ik de laatste tijd weer even terug leek te zakken in de depressie! Ze heeft me al zoveel geholpen en ik probeer voor haar een zo goed mogelijke vriendin terug te zijn! Heel leuk om dan samen wat te doen!!!