ik ben niet heel veel meer op ikkeben, hoop getrouble met vanalles. waaronder dit;
Rico’s voetjes blijven achteruit gaan waardoor we weer bij de orthopeed zijn geweest. Eigenlijk met “goede moed” onder het mom van: even opmeten en we gaan weer. Niet dus. hij kon gelijk door naar de gipskamer, omdat hij nachtspalken zou krijgen. dit was 1 grote brulpartij uiteindelijk, hij gaf aan pijn te hebben aan zijn rechtervoetje. (ik denk; vind ik niet gek, zijn stand is behoorlijk verkeerd, en dan wordt zn voet ook nog 90 graden “gezet” met gips) tot zn knie zat ie dus in de spalken. 1 groot drama, en als klapper op de vuurpijl kreeg HIJ de vraag: wat is nu het probleem eigenlijk? van de assistent of wat ie ook was. ik zei al: hij is 3, hij kan moeilijk aangeven wat er aan de hand is laat staan dat hij de definitie van het woord “probleem” kent…
enfin… hij vond dat rico gewoon een strijd aan ging om macht omdat hij gewoon geen “zin had in gips” ahum… enfin na een hoop gebakkelei…
wij naar huis, en om half 7 die nachtspalken aangedaan. brullen en huilen dat het zo pijn deed, maargoed. doe jebeen is voor je uitsteken en wijs met je grote teen is richting je neus… ja je krijgt kramp in je kuit en weet ik waar nog meer… onze voetenstand is goed die van hem niet (ook achillespees verkort nu door het eeuwige tenenlopen) dus ook daar heeft ie pijn. maar ik dacht… hij moet er even doorheen en wij ook… uiteindelijk toen ie naar bed ging sliep ie vrij snel maar na een uur helemaal uit zijn doen wakker. weer krijsen en echt huilen…zoals baby’s doen die krampjes hebben. vreselijk… ik zei al dit is niet menswaardig dit kan niet goed zijn… wij die spalken uit gedaan, was zn rechtervoet helemaal stuk en opgezwollen. (ja maar rico deed toch huilen uit macht, en het lag toch zeker niet aan HUN werkwijze AARGH!!) niet meer aangedaan en binnen 10 sec sliep ie en was hij stil en sliep de nacht door. (godzijdank!) de dag erna bel ik terug. zegt die man van de gipskamer (andere dan die rico gezien had) : ik snap sowieso niet dat hij geen circulair gips krijgt (24 uur per dag dus, wat ie niet af kan doen) want op die nachtspalk kan hij niet staan of lopen. dus dat is ook frustrerend…
enfin… nu gaan ze m volgende week dus hoogstwaarschijnlijk circulair ingipsen. tot zn knieen aan beide benen. vreselijk dat hij dit moet doorstaan en ik zou het ZO graag overnemen, omdat ik het onderhand wel genoeg vind wat ie medisch gezien meemaakt.
maargoed dit is toch echt het beste mevrouw…krijg je dan te horen…
het voelt alleen nog niet zo maar ja… wat moet je anders?
Nu heb ik wel een vraagje… het is nog koud dus ik kan m geen losse korte broeken aantrekken.
spijkerbroeken passen er ook niet overheen en de joggingbroeken maat 98/104 die we van de zeeman hebben liggen wil ik best bijhalen maar ik vind die nog best strak (onder de knie tot de enkel zeg maar) en ik ben bang dat dat m ook niet gaat worden.
iemand tips? want ik wil m niet nog meer belasten… en kan m ook geen wekenlang binnenhouden?
Gewijzigd door - MamavanRico op 03 Mar 2012 14:50:52
Gewijzigd door - MamavanRico op 05 Mar 2012 11:09:21
Gewijzigd door - MamavanRico op 06 Mar 2012 17:58:10
Gewijzigd door - MamavanRico op 06 Mar 2012 21:22:28