Gioia's laatste ontdekking

Gioia heeft iets nieuws ontdekt, al een tijdje schuift ze op haar buik door de kamer, maar sinds een paar dagen heeft ze door dat er hoger ook vanalles te beleven is, en daar is de dus naar onderweg, kijk maar:

leuk he? ze heeft natuurlijk nu al gelijk een bult op haar hoofd, omdat ze niet weet hoe ze terug moet, en dan dus omla… maar goed, dat zal ze ook nog wel leren.
Nu zit ze effe in de box, en ik zal een rondje huis doen op een wat hoger niveau, want die grijpgrage vingertjes kunnen nu weer overal bij

Groet, Mo

Gewijzigd door - Mo op 14 Oct 2004 09:18:27

Gewijzigd door - Mo op 14 Oct 2004 09:21:40

Gewijzigd door - Mo op 14 Oct 2004 09:23:43

foto’s zijn wel lompgroot zo eens kijken of ik daar wat aan kan veranderen nog.

Groet, Mo

pleaseeeeeeeeeeee kleiner

groetjes Kim, mama van

en

Ja, kleiner zou handiger zijn,
maarre…dat weet je nu wel denk ik

Ik vind dat Gioia er ongelooflijk ondeugend en trots bij kijkt, zo van: zie mij eens!
Leuk hoor!

Groetjes, mamma van Stephan

hahaha ik dacht meteeen dat er weer wat met mijn pc was natuurlijk. Ja beeeeeeetje grote foto`s hihihihi, maar ja ze zijn dan wel ook erg leuk he !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

leuke foto lekker onderneemt en ze kijkt er vol trots bij

groetjes marielle mama van tanja

Zo, gelukt! ze zijn kleiner hoor, dit is toch een stuk beschaafder

Gewijzigd door - Mo op 14 Oct 2004 09:24:33

nou erg leuk om te zien hoor… zo’n ondernemend gezichtje heeft ze

Ben je niet bang dat dat ondernemende gezichtje aan je kaarsjes zit???

Ik barst inmiddels van de kaarsen omdat ik al jaren geen kaarsen meer gebrand heb vanwege de kids, maar nu hoorde ik laatst dat de samenvatting van kaarsen ongevaarlijk is voor kinderen, klopt dat?

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

De kaarsjes zijn inmiddels van tafel, tot nu toe schoof ze nog op haar buik door de kamer, en kon ze dergelijke dingen niet bereiken, maar dat is nu een ander verhaal, dus eea veranderd weer in huis.

ik brand kaarsjes alleen op een echt onbereikbare plaats, omdat ik nogal een onstuimig hondje heb, dus dat ben ik al gewend.

en of kaaren gevaarlijk zijn voor kinderen? hmmmm dat weet ik eigenlijk niet, brandend natuurlijk wel maar kaarsvet? het lijkt me niet echt heel erg kwaad kunnen, maar echt gezonder word je der ook niet van als je het op eet kan ik me zo voorstellen.

wie weet er wat van?

Ehm…geen flauw idee eigenlijk, of kaarsvet echt heeeel veel kwaad kan.
Inderdaad worden ze er volgens mij ook niet gezonder op
Maar of het echt kwaad kan??

Leuke banner is het trouwens geworden!

sjongejonge, Gioia kan nu werkelijk overal bij! er staat een bak met vleesetende plantjes op de salontafel hier, die staan in grint. hele handen grint vliegen er hier nu door de kamer! en zij maar trots kijken

Hahaha!!!
Wacht maar tot ze echt gaat lopen straks! Dan kan je echt achter d’r aan rennen, haha!

Uit mijn eigen ervaring de favoriete stoute dingen van mijn jongens:

• vingers in klepje videorecorder
  • idd hydrokorrels planten
  • volumeknop radio
  • kopjes koffie en theelepeltjes van de salontafel
  • hete verwarmingen

Ik vond dit eerlijk gezegd wel een onhandig tijdje om met de kinderen op verjaardag te gaan. Ze konden dan nog niet zelf losstaan en willen graag hoog staan, ofwel tegen de salontafel met hete koffie/thee en gebak. En graaien dan maar. En niets anders meer willen, dus voor mij werden dat altijd krote bezoekjes. Gelukkig duurde het maar een paar maandjes.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

haha, ja dat klinkt al bekend, hier ook eerst de stereo op tien draaien, en dan pas aanzetten. ze komt dan los van de grond van schrik, maar het de volgende keer gewoon weer doen he?
Ja, dit is een drukke tijd, dat merk ik al, zeker als ze traks gaat lopen ook nog. Ik kan er tegenaan