Gioia kan zelf zitten!

Geweldig leuk, we zaten net buiten en toen zomaar ineens kon ze het: zelf zitten, helemaal netjes recht, en ook haar evenwicht bewaren ging al heel goed!
meteen foto’s gemaakt, hier kun je ze zien: http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1412351

groet
Mo

Zoooooooooo, die is vlot zeg, met 6 maandjes!
Heb natuurlijk meteen de foto’s bekeken
Leuk hoor!
En stoer zeg, die zonnebril!

Groetjes, mamma van Stephan

Erg knap van Gioia!!!
Je zal wel erg trots zijn, Mo.
En idd een superstoere zonnebril!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Hoera
Wat gaat het snel he?
Gioia ga maar lekker door zo
Groetjes Heleen mama van Robin

Jeetje, wat goed zeg!
En zo snel al, hou je hart maar vast, die gaat vast ook snel lopen.

Dat bedacht ik me ook al: straks slaat ze het kruipen over!
Ze wil namelijk ook al heel de tijd staan.

groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Evianne wou ook meteen staan, ze heeft alsnog goed gekropen terwijl ook wij bang waren dat ze het over zou slaan. Maar je meisje is een echte knapperd dat ze al zitten kan, nu ziet dr wereld er weer heel anders uit ! Super hoor !

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

oh joh, er zijn zoveel kindjes die 't kruipen overslaan. Niks mis mee, hoor. Die willen gewoon lekker snel alles kunnen.

Wauwie en dat voor een kindje van 6 maanden! Ik dacht dat Mats met zijn 30 weken er vroeg bij was.

Ik heb even het grote boek erbij gezocht (waarin ik alles van mijn kinderen bij houd) en beide jongens gingen binnen een paar weken zitten en kruipen, dus misschien zit dat er binnenkort ook nog voor jullie aan te komen.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

ze heeft nu ontdekt dat ze op haar rug kan schuiven, schuift met giga vaart door de kamer hier

Wow! Leuk!
Wel alles gauw aan de kant zetten vrees ik? Want op d’r rug ziet ze lang niet zoveel als op d’r buik!

wouwwwwwwww ook al zo vlot hahaa
gave zonebril trouwens

tof hoor!! echt weer een stap he?
leuke foto trouwens.

en nu moet de box dus aangepast, gioia gaat nu vanuit liggen helemaal zelf rechtop zitten! zonder houvast of wat! buikspieren heeft ze dus wel. nu zien hoelang het duurt voordat ze door heeft dat ze zich aan de spijlen van de box op kan trekken tot staan, dat zal vast niet lang duren, ze is nl helemaal gek op staan.

groet
Mo

Oei, gauw die box naar beneden, haha!
Meestal hebben ze het vrij gauw door hoor, dat ze zich vervolgens kunnen optrekken aan de spijlen (als ze eenmaal zitten).
Wel leuk hè, al die mijlpaaltjes!