Gina weer thuis is!

hoi alle ikkeben mamma’s

ik wou jullie even laten dat Gina weer thuis is!! en wat ik ben ik opgelucht en blij
hoe de artsen zeggen heeft ze tracheomalacie, dat is een aandoening waarbij de wand van de luchtpijp onvoldoende stevig is, waardoor de luchtpijp niet goed open blijft staan tijdens de uitademing, en ze dus ook niet goed kan drinken ze zit nu op 70/90 cc en moet normaal ongeveer op 100/110 cc zitten…
maar ze zeggen dat het wel moet verbeteren als ze wat ouder is dus daar blij ik dan maar op hopen dan het toch wel goed komt.

Groetjes Sylvia

Fijn dat ze weer thuis is en hopelijk verbeterd het gauw.

Liefs Michelle

heftig allemaal zeg! ik hoop met je mee en heel fijn da ze weer thuis is! geniet er van he!

Fijn dat ze thuis is! Moet het vanzelf beter worden? Sterkte!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

wat een goed nieuws dat ze thuis is.
Klinkt best als een heftige aandoeining, heeft ze geen medicijnen of bijzondere voeding of zo?
spannend, hebben ze ook aangeven op welke termijn het moetverbeteren?
want als ze lang te weinig drinkt lijkt me dat ook niet goed.

sterkte en geniet vanje meisje thuis!

Groetjes

Wat super dat ze weer thuis is.

Hoop dat er snel verbetering te zien is.

Groetjes,
Sandra

Fijn dat ze weer thuis is. Lijkt me best heftig die aandoening. Ik hoop dat het allemaal goed gaat thuis.

Groetjes Ramona

Fijn om tw lezen dat ze thuis is. Hopelijk kunnen jullie nu echt beginnen te genieteten en gaat het drinken dadelijk ook snel een stuk beter.

Groetjes Corina

Lilypie First Birthday tickers

Wat super fijn dat ze weer thuis is!!
Maar tegelijkertijd ook spannend lijkt me, hopelijk krijgt ze geen problemen met ademen/luchtwegen en gaat het drinken straks ook beter.

Ondanks alles ook lekker genieten van je kleine meid he?!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers