Gillen

Mijn dochter van bijna 1 gilt, gilt om niks.

Ze heeft kiss gehad en is daaraan behandel alleen heeft ze toen iedere keer als ze pijn had gegilt van de pijn.

Dat gillen is ze blijven doen, als ze honger heeft, als ze dorst heeft, als ze haar zin niet krijgt. zomaar. de heledag door gaat het volume gelijk op volle sterkte…

Als ze schrikt, gillen, als ze valt (logisch) gillen.

Wat zou ik er aan kunnen doen dat ze niet meer zo gilt?

Alvast bednkt Cathalijne

http://cathenco.web-log.nl/

Hoi,

Mijn dochtertje Kaya heeft ook Kiss gehad en is daar ook voor behandeld (en heeft er ook om gegild )
Nu gilt ze nog steeds weleens, maar ik merk wel dat het een echte “ik gil want ik ben een meid” is
Oftewel: ik heb zelf niet het idee dat ze dat gillen heeft “overgehouden” aan de Kiss periode…

Wat je er aan kan doen zou ik zo 1,2,3 niet weten helaas…
Kan me wel voorstellen dat je het vervelend vind hoor!
Maar ergens denk ik dat het toch ook wel een beetje bij de leeftijd hoort of kan horen.
En tsja, feit is dat meiden behoorlijk kunnen gillen (ik heb ook een zoon en merk echt wel verschil hahaha )

Nou ja, aan mij heb je dus niet zoveel qua advies.
Veel sterkte in ieder geval!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Nu kan ik eens een ander troosten…het komt goed!

Hier hadden we ook een gillertje. Zo hard dat jhhet zeer ded aan je oren!
En idd om alles en niets.

Maar nu is ze 14 maanden, brabbelt meer, uit zich anders en eigenlijk is het zo goed als over.

Tessie

Lijkt me moeilijk.
Maar als mijn zoontje gilt merk ik vaak wel of het echt is of niet.
als hij het doet om aandacht te krijgen dan, negeer ik hem vaak.
in het begin had dat dus geen zin want hij gilde gewoon door maar nu word het steeds minder en gilt hij alleen nog als hij zich echt pijn heeft gedaan.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Haar zus heeft dus niet zo gegilt. En ik moet zeggen dat ik afentoen met oordopjes loop om de scherpe kantjes eraf te krijgen. Pfff wat een volume.

Nou ja dan hoop ik dat ze snel gaat praten en dat het gillen snel voorbij is.

Dank jullie voor de reacties.

http://cathenco.web-log.nl/