Gillen!

Nou gisteravond heb ik me helemaal lam geschrokken.
We lagen gisteravond erg vroeg op bed, en ik was al lekker in dromeland. l-)
Tot dat Ruben stip 23:00 uur ineens heel hard begon te gillen.

Dus dan word je even raar wakker, toen ik er heen zou lopen om te kijken of er iets aan de hand was hielt hij op en heb ik tot vanmorgen niks meer gehoord.

Afgelopen zondag deed hij dit ook om 5:00 uur.
Dus ik vraag me nu af, of hij misschien een nachtmerrie heeft gehad? ik heb het in de boeken na gezocht maar daar staat in dat dat pas vanaf 8-9 maanden kan.

Of zou het kunnen zijn dat hij minder behoefte aan slaap begint te krijgen want overdag slaap hij ook nog vrij veel.

En natuulijk sliep Niels overal doorheen die heeft echt helemaal niks gehoord hahaahaa ouwe slaapkop!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

quote:
En natuulijk sliep Niels overal doorheen die heeft echt helemaal niks gehoord hahaahaa ouwe slaapkop

Dat is volgens mij mannen-eigen. Denn zei vanmorgen; zo heerlijk geslapen, de kids niet gehoord.
HHmmm ik ben vannacht eerst bij Lisa wezen kijken want mevr haar dekens lagen niet goed en om 4 uur riep Cassie.

Maar voor dat gillen heb ik ook geen verklaring. Misschien schrok hij ergens van.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

whahaha das schrikken he! ik lach omdat wij het vorige week ergens hebben gehad, lars ligt omdat hij nog niet door slaapt bij ons op de kamer… wij waren net in bed en waren nog wat aant babbelen ineens ene kreet net tarzan… wij schrokken echt ongelofelijk hard (zit terwijl ik het typ nog te lachen) we stonden binnen de twee seconden aan zijn bedje en meneertje sliep gewoon… waarom dat ie het deed kan het echt niet zeggen… was echt heel raar en heel HARD… hij heeft daarna ook gewoon door geslapen,wij lagen een uur daarna nog te lachen gewoon omdat wij zo hard schrokken en lars die sliep eigenlijk gewoon… denk dat hij zijne slaap ff zijn stembanden wou oefenen

liefs jessica, &

Nou ik je bericht zo lees, en aan gisteravond terug denk zit ik hier ook achter het scherm te lachen.
Het is zo stil in huis, en ineens een oerkreet! ik kan me niet herinderen wanneer ik voor het laatst zo raar wakker geschokken ben

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

wwhhhhaaaaahhhhaaahhaahaaaaaa kan ik me goed voorstellen!

liefs jessica, &

Ach ja kinderen zijn onvoorspelbaar.
Onze dames hebben het ook wel gedaan.
Keihard gillen, papa en mama in rep en roer, maar de dames slapen intussen allang weer rustig door… Je kunt er achteraf wel om lachen, maar op dat moment zit je hart in je keel…
Gelukkig doen ze het nu niet meer

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Doet ie dat sindskort? Misschien is ie gewoon zijn stembanden aan het oefenen. Iedereen, dus ook baby’s worden 's nachts wel eens wakker, wij weten alleen dat we dan stil moeten blijven.

Mijn dochter (net zo oud als Ruben) heeft sinds deze week d’r stembanden ontdekt. Niet eens kraaien, maar flink schreeuwen!

Mijn oudste zoon wekte ons als baby zijnde altijd met lief gekraai dat wel op zingen leek…wat heerlijk was dat, denk ik nu achteraf.