Gillen en brullen

dat is Manon haar motto op het moment.
Zelfs op de creche zeiden ze dat haar volumeknop erg hoog stond vandag.

's Avonds op bed eerst lekker brullen voordat ze gaat slapen.

Komt er rond de elf maanden ook weer en hangperiode? Zo ja, volgens mij zitten we er weer middenin.

Tessie

Rond de 10,5 maand breekt er weer een hangperiode aan.
dus het zou heel goed kunnen dat ze er weer last van heeft.
dat is vanaf vandaag hier ook zo.
als ik hem op bed leg is het lachen loop ik weg schreeuwt hij moord en brand.
en na 5 min is het stil en slaap hij.
En overdag is hij wat zeurderig en tijgert/kruipt mij de hele tijd achter na.
Maar verder is hier gelukkig nog lang niet zo erg als de laatste keer.
maar wie weet is dit nog maar een voorproefje…we zullen zien

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ja, dat achterna kruipen doet ze nu ook.
en aan je broekspijp hangen.

ik blijf het rotperiodes vinden maar wel makkelijker nu ze ouder wordt.
ze vermaken zich ook beter waardoor het niet de hele dag zo anwezig is.

Tessie

hier ook 1 die er geloof ik in zit. Beetje mieperig, maar vooral het slapen gaat heel veel minder. Vanmorgen was het 5:30 dat hij wakker werd!!!
Ik ga er niet meer heen, want als ik dat doe, slaapt hij helemaal niet meer. Morgenochtend blijf ik in m’n bed!! Denk ik… kan ik niet zo goed…
En overdag ook weinig slapen… zou hij misschien toe zijn aan 1 slaapje per dag???
Succes meiden!!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

quote:
zou hij misschien toe zijn aan 1 slaapje per dag???

Elk kind is natuurlijk weer anders, maar het zou heel goed kunnen dat hij aan 1 slaapje toe is.
Probeer het anders eens.
doordeweeks slaap Ruben nog 2 keer per dag maar in de weekenden zijn we vaak weg, en dan zit hij nog op 1 slaapje.
want hij vertikt het om in de wandelwagen te slapen, hij wil niks missen.

manon heeft nog 2 nodig. maar je kunt hhet proberen en moet ze soms even helpen nar 1 slaapje als ze er aan toe zijn.

Manon doet niets anders dan gillen, op de creche gilde ze alles bij elkaar. De rest kon niet fatsoenlijk eten of moest ervan huilen. Hopelijk is het tijdelijk, herkent iemand dit???

Tessie

quote:
Hopelijk is het tijdelijk, herkent iemand dit????

Wat je beschrijft herken ik meteen aan de laatste hangperiode die Ruben had.
deze duurde het langst van allemaal en hij deed niks anders dan de hele dag
gillen, driftbuien, zeuren.
Ik was blij dat hij na 4 weken weer te genieten was.
dus ik hoop dat de komende hangperiode hier meevalt en geen 4 weken lang zal duren.

Gioia heeft die buien ook regelmatig gehad…Ze gaan gelukkig over (de ene keer wat langer dan de andere) maar op gegeven moment weet je echt niet meer wat je er nu mee aanmoet. En idd is het naar mate ze ouder worden makkelijker, ze kunnen zich wat meer vermaken op hun eentje.

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

quote:
zou hij misschien toe zijn aan 1 slaapje per dag???

Dat zou goed kunnen, Joel zit er ook al een tijdje op. En dan slaapt hij tussen de 1,5 en 2,5 uur meestal. Succes!

Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

lastig hoor! Zo gillend heb ik mijn ventje nog niet meegemaakt, alleen nog zeurend. Komt vast nog wel

Ik ga morgen rustig proberen om er 1 slaapje van te maken. Ik kijk wel hoelang hij het volhoudt, en dan steeds weer opschuiven. Ben benieuwd!!

om 11:30 heeft hij een boterhammetje op, en toen zat hij knikkenbollend in zijn stoel. Echt zoooo lief! 11:45 naar bed, en daar heeft hij ruim een uurtje geslapen. Ik kijk het even een weekje aan, want een uurtje is natuurlijk niet echt lang, zeker niet voor 1 slaapje. Maar hij moet wel de tijd krijgen om te wennen.

quote:
om 11:30 heeft hij een boterhammetje op, en toen zat hij knikkenbollend in zijn stoel. Echt zoooo lief! 11:45 naar bed, en daar heeft hij ruim een uurtje geslapen. Ik kijk het even een weekje aan, want een uurtje is natuurlijk niet echt lang, zeker niet voor 1 slaapje. Maar hij moet wel de tijd krijgen om te wennen.

Dit gebeurt hier ook regelmatig. Om 11.00 uur is Joël alweer erg moe en geef ik z’n broodje (broodpap momenteel) en 11.30 uur in bed. Dan slaapt hij meestal 1 a 2 uur ofzo. En dan na het avondeten, douchen en naar bed. Meestal ligt hij tegen 19.00 in bed en slaapt tot de volgende ochtend ongeveer 7.30 uur. Het zou dus kunnen dat ook Luca dat zo doet. Tegenwoordig moet ik ook echt op tijd beginnen met brood anders valt hij in slaap in z’n kinderstoel.

Nou mede mamma’s ik sluit me aan bij de club
Hier nu ook een kleine klier die niks anders doet dan brullen, en aan je broekspijp hangen hihi hoop dat het einde snel in zicht is

ik heb nu een ziek kind… dus helemaal gezellig!!!

Zal het aan 't weer leggen?
Hier is Bob ook al een paar dagen in een slecht humeurtje!
Veel huilen en alsmaar bij je willen zitten.
Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>
Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Wij zin er weer door!

Ze is op vakantie heel lief geweest, spelt wer super zelf, kruipt nu op handen knieëen en heeft tand nummer 5!

Alleen nu huilt ze nog wat, we zijn er 1,5 uur weer (en ik zit hier alweer!) en moet nog even wennen in haar eigen bedje.

Tessie

Gelukkig lijkt het weer over te zijn. Bij ons ook. Joel heeft weer een tandje erbij, nummer 4 en hij kruipt sinds vrijdag! Echt leuk hoor! Nog heel wiebelig. Schatje!
Het zal ook wel weer een sprongetje zijn geweest ofzo. Dan leren ze weer nieuwe dingen meestal.

nou, hier is het nog niet echt over, maar luca is nog steeds ziek, dus dat ligt natuurlijk daaraan. Zo zielig, hij was benauwd, hijgte pieperig, was hees, hoeste als een zeehondje en had hoge koorts. Ben met hem wezen douchen en dat hielp voor eventjes. Toch maar zaterdagochtend naar de weekendarts. Longwegontsteking, was niets aan te doen, gaat vanzelf over… dus daar ga je maar van uit! Het is nu al wat minder, zijn ademhaling gaat beter, alleen heeft hij nog hoge koorts. Morgen maar weer bellen… heb altijd het gevoel dat ik te snel bel. Heb 1 keer de opmerking gehad dat het zeker mijn eerste kind was! Idioot he. Ben normaal helemaal niet overbezorgt of iets, maar als naar mijn idee er iets aan de hand is, dan bel ik. Beter 100 keer te veel dan 1 keer te weinig!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/060324/F8mW.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/BWbop1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” /></a>

Gewijzigd door - mamaKim op 29 May 2006 21:55:52

dat vind ik dus ook.
Die kleintjes kunnen je niet vertellen wat er aan de hand is.
dus gewoon bellen al zou je 1000x bellen.
beterschap met luca