Gezocht

vrijwilligers…

om 300 foto’s in te plakken,schaammmmmmmmmm me diep ze leggen nu al paar maandjes met plakkers al klaar om zo de albums in te gaan,maar heb er geen zin in of geen tijd…

nu dus totaal geen zin pffffffff

dus wie o wie komt ff helpen

koffie met gebak staat klaar hier

Whahahaha waar woonde je ook alweer ? Gaan we samen plakken, heb er ook nog zoveel. Als dat geen motivatie is …?

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

gouda,kom maar hoor gezellig,zo nog meer die moeten plakken dan bestel ik ff een grotere taart

Ikplakken?? Hmm dan moet je ze zeker eerst laten ontwikkelen schaam ik ben dus ook niet erg hard op weg

Groetjes Nathalie & Co

ik weet gouda totaal niet liggenn anders was ik onmiddelijk daar hihi troost je heb er ook zoveel liggen

liefs jessica

Hmmmm…zoals vermeld in een andere topic ben ik er een aantal dagen geleden ook mee begonnen…foto’s van een jaar met daarna nog de eerste helft van DIT jaar in
het verschiet
Ik heb een deel gedaan, maar de rest ligt nog steeds te wachten op tafel

Zullen we dan maar een HEEEEELE grote taart nemen???
Enne…een stuk of 10 vrijwilligers minimaal

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 17 Aug 2005 20:53:34

Whahahaha we organiseren een foto inplak meeting of zo WHAAAAAAAAAAHAHAHAHHA

Hahahahhaa!
Ik vrees dat er bij het zien van al die leuke foto’s dan helemaaaaal geen foto meer ingeplakt wordt, hahahaha

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ik denk dat je gelijk hebt bieb haha iedereen foto’s van elkaar bekijken hihi, leuk!

Groetjes Nathalie & Co

Whaaaaaaaaahahahaha wel leuk toch ?

hahha ziet het al helemaal voor me 1000 foto’s op de tafel,en einde van de dag nog niks in de albums hihihi

maar zal een grote taart bestellen hoor

dus jullie zijn allemaal welkom