Hallo !
Voor een nieuw tv-programma op VT4 zijn we op zoek naar jonge moeders. Veel mensen hebben vooroordelen over dit onderwerp en wij willen deze taboesfeer graag doorbreken. Daarom zijn we op zoek naar jonge moeders of jonge moeders in spe (maximum 20 jaar oud op de dag van de bevalling) die ons vrijuit hun verhaal willen vertellen en willen tonen dat jonge moeders sterke vrouwen zijn.
De bedoeling is dat we je een tijdje volgen met onze camera en tonen hoe zwaar maar vooral hoe mooi het jonge moederschap kan zijn en hoe jonge mensen een niet zo voor de hand liggende situatie beleven.
Ben jij zelf een leuke, jonge moeder? Of is een van jouw vriendinnen een jonge mama?
Ben jij jonger dan 20 jaar en ga je binnenkort een kindje krijgen?
Zijn jij en je partner tieners en proberen jullie zwanger te raken?
Ben je jong en onverwacht zwanger?
Ben je 26 en heb je een zoon die binnenkort z’n 12de verjaardag viert?
Herken je jezelf in één van bovenstaande omschrijvingen of beleef je een gelijkaardige situatie?
Dan zou ik graag met jou in contact komen!
Je kan me hiervoor bellen op 02/715.11.50 of 0478/64.36.91 of mailen op portret@vt4.be. Vergeet zeker niet je naam en telefoonnummer te vermelden.
Ik neem dan binnenkort contact met je op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Na dit eerste kennismakingsgesprekje ben je volledig vrij om te beslissen of het je leuk lijkt om mee te doen aan ons programma.
Groetjes,
Els
Redactie-Research
VT4/VijfTV
SBSBelgium