Gezocht jurkje van lief

Ik ben op zoek naar een jurkje van lief van de afgelopen zomercollectie. Noa had zo’n jurkje maar die heb ik per ongeluk verwassen. Heb al op MP gekeken maar daar staat hij niet op. Ik zoek het in de labelmaat 80 of 86 want ik vond het wel erg klein vallen. het gaat om het jurkje dat hier beneden op de foto bij mijn ticker staat. Uiteraard betaal ik er voor.

Groetjes Ramona

kun je een foto plaatsen meis, want ik heb hier wel dingen van lief (gekregen…) maar heb er niet echt verstand van… dus ik weet nie wa voor jurkje bedoel…als het erbij zit mag je het zo van me hebben, maar dan heb ik ff een voorbeeld nodig
of je ken het ook ff mailen naar me

Pippy is geboren 17.07.2009

Zie de foto in de ticker.

Groetekes, Sje

Ik heb 'm niet. Wel een andere uit de collectie, maar dat is maat 74. Je kunt ook een oproepje plaatsen op MP he?! Het kan best zijn dat er mensen zijn die het jurkje hebben, maar nog niet te koop hebben ivm het seizoen. Ik heb zelf ook nog wat zomerspul van Anouk dat te klein wordt, maar dat zet ik er volgend voorjaar pas op. Ik denk nl. niet dat dit nu echt verkoopt.

Groetjes Natasja

ow sorrie, duhh had ik dus al nie opgelet !
nee sorrie die zit niet in mijn assortiment

Pippy is geboren 17.07.2009

Iig bedankt het valt te proberen toch? Ik denk inderdaad dat ik ook even een oproepje op mp ga zetten.

Groetjes Ramona

Hoi Ramona, ff 'n tip om in je achterhoofd te houden. Er zijn op het moment oplichters bezig op marktplaats die reageren als je 'n oproep plaatst dat je iets zoekt. Reageren dan, laten jouw betalen en je krijgt niks. Kijk maar eens op marktplaatsoplichting.nl. Het hoeft natuurlijk niet maar hou het in je achterhoofd…

Gr Patries

thnx voor de tip.

Groetjes Ramona