Gezeur over buik begint weer

Nou, inderdaad!!
Jullie zijn het vast zo weer kwijt!

Ik liep 3 dagen later weer in mijn strakke spijkerbroek
Was denk ik 12 kilo aangekomen, en het gelijk weer kwijt!
Nu weeg ik zelfs iets minder dan voor dat ik zwanger werd, maarja… dat zit ik denk ik in de familie (mijn moeder woog na ieder kind iets minder)

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

ik loog rainbow, ik bedoelde dat ik over anderhalve kilo 55 zou wegen maar ook dat klopte niet meer, stond gisterenmiddag op de weegschaal nadat ik heel veel had gegeten hahaha… en toen stond er 56, dus nu op dit moment zal het wel weer minder zjin dus misschien loog ik nog niet zo heel erg
maar hoe groot ben jij? want ik MAG 55 wegen en dat vond ik een paar jaar geleden nog teveel, toen ik 45 woog vond ik mezelf nog dik. erg he… verstoord zelfbeeld denk ik. iedereen klaagde over dat ik aan moest komen maar ik voelde me er hartstikke rot bij.
en toen ik zwanger was was het ineens: je bent wel flink aangekomen he?
ik zo: het is ook nooit goed met jullie!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Inge ik heb ook altijd 45 kilo gewogen en minder zelfs nog en ik ben 1.60. Dus ik mag 60 tot 62 kilo wegen en dat weeg ik nu ook en ik voel me daar nu veel beter bij dan toen ik zo;n draadnagel was. Het was ook achteraf helemaal niet mooi.

Groetjes,

Michèle

even snel een reactie via de telefoon! ons internet
is kapot, en t duurt 5werkdagen voordat we een nieuw
kastje toegestuurt krijgen!

maargoed, ik woog voor mn zwangerschap van noah
43 kilo! net voor deze zwangerschap woog ik 55kilo!
voelde me toch echt betet bij die 43 kilo, en nu hoef
ik straks helemaal dat gewicht niet terug, maar 50 kilo zou fijn
zijn!! ben maar 1.54

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Hoi Rainbow,

Ik heb precies hetzelfde gezeik gehad met mijn buik. Mensen die het nodig vinden om steeds te zeggen hoedik ik wel niet ben, nou en!!! Who cares!
Ik denk dat sommigen het zeggen omdat ik normaal heel slank ben en ze het misschien wel leuk vinden om mij eens dik te zien ofzo, heb namelijk overal vet bij nu!!! Ben 20 kilo aangekomen… Maar heb het er graag voor over.
Bij mijn dochter was ik 15 kilo aangekomen en dat was er met 3 weken weer vanaf dus ik maak me niet echt zorgen.
Maar irritant is het wel he. Waarom moeten mensen toch altijd wat zeggen?!

Succes nog met de zwangerschap. Ik hoop vandaag of morgen toch echt wel te bevallen… Ben er zo klaar mee!!!

Groetjes

Vanmorgen bij de koffieautomaat zei de koffiedame dat ik weer mooi gegroeid was. Kijk, dat vind ik een andere insteek! Ik: ‘Ja, ik ben wel dik al, maar ja, de tweede he?’ Zegt ze: ‘Ik vind dat juist mooi. Meid, het komt vanzelf wel goed joh! Dat was vorige keer toch ook zo?’ Als mensen zoiets zeggen, vind ik dat heel anders dan dat ze zeggen dat je een dikbuik/dikbil/zeekalf bent! Ik BEN ook best dik qua buik, dat ontken ik ook niet, maar het hoort er nu eenmaal bij!

Mamamadelon, lekker laten kletsen! En aangezien jij heel slank bent van jezelf, zou ik inderdaad niet al te bang zijn dat het blijft plakken. Enne…wat dan nog? Kijk, ik hoop ook niet dat ik opeens 10 kg meer weeg dan voorheen, maar soms duurt het gewoon iets langer voor het weg is. Wat je zegt, je krijgt er iets moois voor terug! Hou vol, de laatste loodjes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik vraag me af of sommige mensen weten waar je een ongeboren baby anders laat dan in een toeter van een buik…

Groetjes,

Michèle

Je slaat de spijker op z’n kop! Enne…ik ben 1.64, Melanie 1,54 geloof ik, Mamamadelon weet ik niet, maar eh…in een klein lijfje is nu eenmaal niet veel ruimte. Gaat het niet de hoogte of de breedte in, dan is het naar voren! Lekker handig toch?Ik kan er een schaaltje chips op zetten (nou ja, een klein schaaltje dan haha), wel zo makkelijk tijdens het WK! Zeurpieten allemaal, ik laat ze lekker zeuren!

Groetjes Rainbow, trotse mama