Gezellige bevalling!


#1

Mijn bevalling was raar genoeg heel gezellig!! het begon in de nacht van 22 oktober 2007 ik was alleen thuis (mijn vriend was werken ) en zat met te vervelen achter de computer totdat ik ineens merkte dat ik lichte krampen kreeg ( ik was pas 35 weken!! ) ik dacht er verder niet zo bij na tot dat ik in de gaten greeg dat ze regelmatiger en heftiger werden .Ik raakte in paniek en ging vlug naar de badkamer omdat ik het gevoel had dat ik vruchtwater verloren was en ja hoor ik wilde net mijn knoop van mijn broek open maken en er stroomde een golf vruchtwater doorheen..Ik helemaal in shock naar de telefoon gestompeld om mijn vriend te bellen, inmiddels had ik de weeen al om de 3 minuten.. Mijn vriend natuurlijk hals over kop naar huis op zn brommertje in een dikke 10 minuten was hij er maar ik had het gevoel dat ik al uren aant wachten was, ik hield het niet meer! wij zn ouders gebeld want we hadden zelf namelijk geen auto om ons op te halen..Ik was ontdanks alle pijn die ik had zo enthausiast dat het eindelijk ging gebeuren!!Eindelijk kwamen ze aan en ik had al het gevoel dat ik persen wilde maar probeerde me zo groot mogelijk te houden..Eenmaal in de auto gaf mn schoonvader gas en binnen een mum van tijd waren we bij het ziekenhuis. Ik herriner me nog dat me schoon moeder me hielp om de weeen weg te persen op het grasveldje voor het ziekenhuis en dat ik daarna in een rolstoel werd gezet en met een vaart door het ziekenhuis werd geholpen haha.. Toen ik in de verlos kamer kwam mocht ik meteen beginnen met persen ik had al voledige ontsluiting!! Mn vriend hield de hele tijd mijn hand vast en steunde me geweldig! En 4 uurtjes later legden ze ons wondertje op mijn buik Jordy Hij keek me met twee hele lieve oogjes aan en ik was op slag verliefd een moment om nooit meer te vergeten!! En de pijn? Die was ik opslag vergeten!