Gezellige amsterdamse alleenstaande moeder


#1

hallo allemaal,
grappige site is dit, ben via: http://www.boogo.nl/ hier gekomen.
Mijn naam is teresa, ben een alleenstaande moeder (35) uit amsterdam. Mijn zoon is 7 jaar en heeft ADHD/pdd-nos en een spraak taalstoornis, en mijn dochtertje is geboren d.m.v KID
wil hier wel een keertje wat over schrijven.
Ik ben erg actief bezig in Amsterdam een netwerk op te zetten voor/door alleenstaande ouders (dit na aanleiding van de site: www.ouderalleen.nl) ik heb ook een stapgroep voor dertigers opgericht in Amsterdam.
tot zo ver teresa.
groetjes


#2

Gezellig Teresa! welkom op ikkeben


#3

leuk idee van je om dat netwerk op te zetten.

en welkom bij ikkeben.

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper


#4

Hoi Hoi
Welkom hier hoplijk ga je het hier net zo leuk vinden als ons
Ik ben Francis 20 jr en troste mama van Kevin(18-06-00)en getrouwd met henri

En Onze zoon heeft waarschijnlijk ook Adhd Omdat hij 8 van de 10 kenmerken heeftdie adhd hebben. en Henri en ik het allebei hebben en mijn moeder,zusje tante Een erg familiekwaaltjes dus
Maar aangeizen Kevin pas 1.5 jr is kunnen ze hem nog niet testen helaas Dus zal ik moeten wachten tot hij 4 jr is
Je schrijft dat jou zoontje adhd en pdd-nos heeft wat houd dat laaste in als ik mag vragen?

Liefs Francis en Kevin


#5

Hoi hoi wat leuk dat jij zo actief bezig bent met de alleenstaande moeder kwesties.
Ik zou graag op de hoogtte gehouden willen worden als dat kan natuurlijk
Ik ben zelf nl. ook alleenstaand en zwanger van m,n 2e kindje

Greetsz & suc6

Ellen


#6
quote:
hallo teresa, Ik ben een 37-jarige alleenstaande moeder van 4 kinderen en woon in Amsterdam. Ik ben geinteresseerd in jouw intiatieven om een netwerk op te zetten in Amsterdam. Ik zou graag in contact komen met andere alleenstaande ouders. Ik hoor er graag meer over. Mijn mailadres is: riemmuis@hotmail.com. Groetjes, Riemie

#7

Hallo Teresa

Hallo ik ben Natasja (30) en heb al een zoontje van 7 jaar die ik ook tot 1 jaartje geleden alleen heb opgevoed. Ben nu zwanger van de tweede en ben inmiddels 21 weken zwanger. Ga in maart trouwen op curacau met mijn vriend Marlon.
Ik wens je heel veel plezier op ikkeben ik ben ook een nieuwelling en vind het heel gezellig hier.

Groetjes Natasja Marlon & Bhodi


#8

Is er ondertussen al een alleenstaande moedergroep opgericht in Amsterdam?
Dan zou ik mij aan willen melden.


#9

Welkom!!

Xandra


#10

topic is uit 2001

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”