Hallo,
Ik woon al jaren in Engeland en daar hebben ze in cafes iets heel leuks: babychino
Gewoon een beetje (lauw)warme, opgeklopte melk met een beetje cacao eroverheen in een espressokopje. Mijn zoon van 3 en dochter van 2 genieten hier al heel lang van: ze vinden zich heel groot en het is helemaal voor hen alleen en ze zijn net als mama ‘koffie’ aan het drinken. Mijn man vond het eerst onzin, maar toen hij zich realiseerde dat je op deze manier zelf ook veel meer van je koffie kunt genieten (ze zijn er namelijk snel al een 10 minuten zoet mee) is hij over. Hier in Engeland wordt het geserveerd in cafes, maar niets let je om het thuis gewoon te maken!
Gezellig koffiedrinken!
Marieke
Gezellig koffiedrinken!
Klinkt goed! Eva is dol op koffie en drinkt graag de restjes van ons op. Niet erg gezond natuurlijk, al gaat het maar om af en toe een heel klein beetje. Misschien komt de babychino hier ook wel?
Groetjes Rainbow, trotse mama
Hey meiden,
Goed nieuws… babychino is hier al!
Laatst waren we in Veenendaal, prov Utrecht aan het shoppen en tijdens de tussenstop kwamen we terecht in eetcafe nul drie achtien op de hoofdstraat. Ik zag het daar op de kaart staan
Overigens hebben ze er ook lekkere broodjes…
Groetjes Kim
ow nou hier zou pippy ook wel voor te porren zijn, want die kaait ook de restjes uit mijn koffie mok, maar ik drink vaak caffiene vrij… dus da scheelt weer een beetje, maar na het eten hou ik hem altijd goed uit de buurt, anders stuitert ze dadelijk door het huis heen, hahaha ga eens meteen chekken op google
Pippy is geboren 17.07.2009
hmm kan wel eens kijken of morgan er voor te porren is hoewel zij het meer over thee dan koffie heeft.
Toch een kind van der moeder
Groetjes,
Michèle