Ik word er een beetje moedeloos van. Ik weet dat er al 100 topics over geweest zijn en dat de kunst negeren is en dat ze vanzelf weer gaan eten als ze honger krijgen, maar hier loopt het wel een beetje uit de hand. Ze is met de carnaval ziek geweest, maar nu als sinds maandag weer beter. Ook bij de dokter geweest en oren keeltje etc etc zijn allemaal netjes en niet rood of ontstoken dus daar kan het niet aan liggen meer, maar mevrouw weigert dus nogsteeds alle voedsel. Ze heeft dat eigenlijk altijd nadat ze ziek is geweest en ik heb het vermoeden dat ze eten dan asosieert met overgeven en het daarom niet wil, maar meestal is dat dan na een dag of 2 wel weer over. nu werkt niets. Vanaf maandag heb ik er hier en daar een banaantje en een half boterhammetje in gekregen, maar verder helemaal niets. Avondeten al helemaal niets sinds ze ziek is geworden vorige week vrijdag dus nu al een week en echt geen enkel hapje. Gaat al een week zonder eten naar bed en leeft dus overdag op een halve boterham en een banaan. Drinken doet ze gelukkig wel gewoon goed. iemand tips? En moet ik me zorgen maken of kan het geen kwaad. ik denk wel eens. die valt vandaag of morgen flauw van de honger.
mama1980