Gewonnen!

Hahahaha, nu klinkt het alsof het om de loterij gaat, maar dat is niet zo hoor!!
Vorige week stond er een prijs vraag in het achterhoeksnieuws (krant) en je kon er kaartjes mee winnen voor het theaterstuk van de sprookjesboom, dat is afgeleid van het sprookjes boom programma op ned 3, denk dat de meesten het toch wel kennen?
Nou goed, wij meegedaan, en nu hebben wij gewonnen!!! Echt heel leuk, is a.s. zaterdag middag!!

Nu zit ik wel met een dilemma. Officeel is het voo rkinderen vanaf 3 jaar. Ik denk doordat je kinderen vanaf 3 goed kunt zeggen dat ze moeten zitten etc.etc. Kinderen vanaf 2 (zoals bo) die willen toch in hun enthousiasme naar voren toe, naar het toneel, staat daar te schreeuwen etc etc. Gewoon door dat hij het mooi vind hoor, maar goed, kan mij indenken dat dit nit de bedoeling is.
terecht wijzen daar wordt een driftbui midden in de schouwburg, zit ik ook niet op te wachten.
Julie voelen hem dus al aankomen, wat te doen. Zullen we gaan met bo, of zullen we voor veilig gaan, en de kaarten weg geven?
Ik weet even niet wat wijsheid is, dus lady’s, bring me wisdome!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Ik zou lekker met Bo gaan! Wij zaten ook al in het theater toen onze meiden nog geen 3 waren en ze zijn zo onder de indruk van alles wat ze op het podium zien dat het niet in ze opkomt om van hun plaats te komen!

Komt vanzelf goed! Echt!

Wel stoelverhoger uit je auto meenemen. Of heeft het theater stoelverhogers?

Groetekes, Sje

Idd lekker gaan. Rens is hier mee geweest naar de kerstviering van de zondagsschool in de kerk en dat ging heel erg goed. Hij bleef hartstikke netjes zitten. Neem gewoon zijn favo knuffel mee en wat te snoepen/drinken. Sowieso zit die zaal natuurlijk helemaal bomvol met mensen die ook kinderen hebben en die weten ook dat kinderen nou eenmaal weleens een driftbui hebben. Mocht dat gebeuren dan kun je altijd nog gewoon met Bo de zaal uitgaan.
Maar dat zal waarschijnlijk niet eens nodig zijn. Leeftijd heeft er denk ik weinig mee te maken, tijdens die kerkdienst waren er kinderen die ouder zijn als rens die zich slechter gedroegen.
Zou lekker gaan dus, is toch hartstikke leuk voor Bo.

groetjes ramona

Met Bo gaan. Morgan is laatst naar het poppentheater geweest met het KDV en heeft een uur lang ademloos zitten kijken. Ze hadden geen kind aan haar terwijl ze gewoonlijk zowat met alles mee moet doen wat ze ziet.

Groetjes,

Michèle

En vergeet niet dat zo’n kindervoorstelling altijd stukken korter duurt dan een voorstelling voor volwassenen. Gemiddeld duurt het 5 kwartier ofzo. Lang zat voor die kleintjes.

Wij zijn ook eens naar zo’n sprookjesboom-theatervoorstelling geweest en volgens mij was die ook dik een uur.

Groetekes, Sje

Nou dan gaan we gewoon lekker met Bo er naar toe en we zien wel of het goed gaat! Hij kan wel heel stil zitten bij bv schminken, dus misschien hier ook mee?Ach we zien het wel, ben wel heel erg benieuwd, en vind het ontzettend leuk dat we gratig kaarten hebben gewonnen. Ze kosten toch 16,50 euro per stuk!!
Heb er echt onwijs veel zin in!

liefs woezel

Nou vandaag zijn we naar het sprookjes boom musical geweest in de schouwburd! Was een hele goede tip van Sje o een stoel verkleiner mee te nemen, want dat had bo echt nodig!! En we waren ook niet de enige! haast iedereen had er 1 mee.

Verder was de voorstelling echt onwijs leuk, en bo vond het geweldig!! Het duurde een uur en een kwartier, en op de laatste tien minuten na, heeft hij de hele tijd rustig geeten en gekeken, vol verbazing en met een glimlach op zijn gezicht!! De laatste tien minuten werd hij wat onrustig, wat zich uitte in de ene keer bij mama op schoot, dan weer bij papa, dan staan, maar bleef verder wel lekker kijken naar de voorstelling.
Naderhand was er een kleine kraam waar je wat spullen kon kopen van de sprookjes boo. De acteurs van roodkapje en de wolf stonden er ook bij, met hun pop helemaal in karakter. Was erg leuk. Bo heeft roodkapje nog een hand gegeven, maar de wolf vond hij te eng, en verschool zich achter mama toen de wolf hem een handje wilde geven. Tot twee keer toe zelfs!!! Hij heeft van ons nog een lampje gekregen van de draak uit de sprookjes boom (een handlampje met sliertjes die licht geven, een hebbe ding eigenlijk wat zo kapot gaat). En we hebben de musical op dvd gekocht, zodat we die later nog terug kunnen kijken. Leek ons wel leuk.

Ik kan het dus iedereen aanraden. Het is normaal wel duur, 16,50 per kaartje, maar het is het wel waard!!

liefs woezel

Gefeliciteerd, wat leuk dat jullie kaartjes hadden gewonnen en dat Bo het zo naar zijn zin heeft gehad. Het is toch een hele zit voor zo’n kleintje.

Groetjes,
Sandra

Wat leuk zeg! Ik lees het topic nu pas. Tof dat het geslaagd was!

Groetjes,
M

Fijn dat het zo geslaagd was.

groetjes Ramona