Hahahaha, nu klinkt het alsof het om de loterij gaat, maar dat is niet zo hoor!!
Vorige week stond er een prijs vraag in het achterhoeksnieuws (krant) en je kon er kaartjes mee winnen voor het theaterstuk van de sprookjesboom, dat is afgeleid van het sprookjes boom programma op ned 3, denk dat de meesten het toch wel kennen?
Nou goed, wij meegedaan, en nu hebben wij gewonnen!!! Echt heel leuk, is a.s. zaterdag middag!!
Nu zit ik wel met een dilemma. Officeel is het voo rkinderen vanaf 3 jaar. Ik denk doordat je kinderen vanaf 3 goed kunt zeggen dat ze moeten zitten etc.etc. Kinderen vanaf 2 (zoals bo) die willen toch in hun enthousiasme naar voren toe, naar het toneel, staat daar te schreeuwen etc etc. Gewoon door dat hij het mooi vind hoor, maar goed, kan mij indenken dat dit nit de bedoeling is.
terecht wijzen daar wordt een driftbui midden in de schouwburg, zit ik ook niet op te wachten.
Julie voelen hem dus al aankomen, wat te doen. Zullen we gaan met bo, of zullen we voor veilig gaan, en de kaarten weg geven?
Ik weet even niet wat wijsheid is, dus lady’s, bring me wisdome!!
liefs woezel