idd toevallig, er zijn niet veel mensen die interieur bouwer zijn. Mijn man had eerst samen met zijn vader een eigen bedrijf, maar dat is jaren terug dicht gegaan/ Niet vanwege een faillesement , maar als ze door zouden gaan, zou dat het wel worden, dus hebben ze eieren voor hun geld gekozen. Nu werkt hij voor een interieurbouw bedrijf in Harfsen, als chef werkplaats, en ze hebben hem vorige week gevraagd of hij daar werkvoorbereider wilde worden. Is hij nog over aan het nadenken want hij vind het werken met de handen zo leuk!! Ze doen van alles, opticiens, winkeliers,banken (waar je geld bij op staa
) maar ook kdv’s apotheken, en ook particuliere opdrachten. Heel divers dus.
Mijn man zei ook al, die band veert niet terug!!! hahahahahahahhaha, Ja ik vind het ook gevaarlijk oor, al die apparatuur die er staat. Bo vind het ook geweldig daar, en natuurlijk is hij onder begeleiding, en wordt hij niet uit het oog verloren, maar ik hou mijn hart vast als die ouder wordt met al die gevaarlijke spullen daar!!
Het gaat overigens nu wel weer , nauurlijk doet het behoorlijk pijn, maar het is niet erger geworden, dus het blijft gewoon ernstig gekneusd. Heeft hij echt geluk gehad!!
liefs woezel