Geweldig compliment gehad

De meeste mamma’s weten dat ik suiker heb en dat ik af moet vallen. Dus ik braaf 2x per week naar de sportschool en braaf me dieet volgen en ik had ook al gezien dat ze weegschaal van 70 naar 69 gegaan was en mijn buik wat platter was, maar ja om nou te zeggen goh echt verschil. Je ziet jezelf elke dag dus net als met je kind zie je niet alles wat een ‘buitenstaander’ wel ziet. Tot we vanmorgen voor het eerst in weken weer waren gaan babyzwemmen en de juf op mij afkwam en zei wat ben jij veel afgevallen. Het viel me meteen op toen je binnen kwam lopen. Dus blijkbaar ben ik al meer kwijt dan ik dacht.

Groetjes,

Michèle

Beter compliment kun je niet hebben! Weet je ook dat je het niet voor niks doet!

Groetjes tamara

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Lekker genieten van zo’n compliment Michèle! Super toch?!

Groetekes, Sje

Dan kun je de hele wereld weer aan Toppie meid

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Kijk dat is nou leuk om te horen. Super meid!!!

[img]http://b1.lilypie.com/2WgQp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

geweldig joh lekker genieten van je compliment, en er volgen er vast nog meer…

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie Fifth Birthday tickers

Super goed!
Lekker bezig! Enne… heerlijk toch, een complimentje
Liefs, Anne

Fijn! Je bent dus op de goede weg. Dat motiveert lekker, hè? Ga zo door!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hé slanke den! Goed zeg! Ik snap wel dat je door de suiker wat af moest vallen (dat zei je zelf tegen me he!), maar DOE het maar eens! Er zijn zoveel lekkere dingen! Dus ik vind het knap hoor en zeker als anderen het zien, dan ben je dus echt wel al wat kwijt! Goed zo! Go Michele!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker

Ja Rainbow er zijn zat lekkere dingen helaas. Maar aan de andere kant wil ik gezond blijven zodat ook Morgan in de toekomst een brusje zou kunnen krijgen en ik ook in de verre toekomst kan blijven genieten van ze. Dus mortivatie genoeg, maar wel heerlijk dat mensen het zien. Niet rot bedoeld, maar Mervin ziet het niet zo erg maar ja die ziet me ook elke dag natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

fijn michele! dat doet een mens goed toch? ik ben al gestopt met fitness. ofja mn halfjaar contract is afgelopen en ik heb eigenlijk geen zin om verder te gaan.
weeg nu 58 en toen ik begon woog ik nog 65. en ik zou mn buik nog wel wat platter willen want het blubbert nogal. maar ik wordt wel ietsje tevredener dan ik was.
en het leuke is… soms pas ik broeken en dan pas ik er bijvoorbeeld 1 of 2 bijna.
en dan een maand later kan ik er 1 aan. dan ben ik echt zo blij.
soms is het ook mislukt en kan ik er niet in… in 1 van die broeken en dan baal ik wel weer.
ik “kleed” me er ook een beetjen naar dat mn billen en buik zo min mogelijk opvallen.
iets wat over mn kont valt ofzo of wat wijder is (truitje ofzo)
en de broek /legging is dan weer wat strakker. dan valt het wat minder op en voel ik me iets lekkerder om over “straat” te gaan zeg maar.
maar ik geloof je alla minuut als je zegt dat het fijn is om te horen! heb namelijk precies hetzelfde, dat als mensen dat zeggen je jezelf toch weer beter voelt

Ik heb een jaarabonnement en dat wordt automatisch bij Mervin afgeschreven dus das wel zi makkelijk enne ik zal moeten blijven sporten dus laat ik het maar doorlopen over een jaar en ik moet zeggen vin het ook wel lekker hoor zo even twee keer per week zeker als het nu al vruchten afwerpt en dan is mijn buik nog niet eens waar ik hem wil hebben Tja mijn achterwerk krijg ik altijd over te horen dat ik een lekker kontje heb dus daar hoef ik niet veel aan te doen denk ik

Groetjes,

Michèle

You go girl!

Wat goed van je dat je toch alweer wat kwijt bent.

En superleuk om zo’n compliment te krijgen, toch een goede motivatie om het vol te houden.

Knap van je hoor…ga zo door!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Dat zijn nog eens fijne complimenten, lekker van genieten !!!
Vooral doorgaan zou ik zeggen, laat die complimenten nog maar meer komen !
Geniet ervan, en super goed van je
Liefs Natasja

[/url]

hahaha, lekker kontje meid!