Gewapende overval juni - op familie

Ik keek net naar opsporing verzocht.
ik schrok me wezenloos enheb echt met tranen in mijn ogen gekeken.
ik weet niet meer precies waar het was, maar de politie van de haagse landen (ikneem aan dat het dan in den haag was)
vertelde het verhaal, en een reconstructie over een gewapende overval op een familie.
Hierbij deed 1 van de overvallers zich voor als een postbode, hij had geen pen bij zich zei hij, en de vrouw zei dat ze een pen zou halen.
zo drongen ze de woning binnen en hielden die vrouw onder schot, die vrouw gilde en toen kwam haar zoon van 21 binnen.
hij probeerde haar te helpen maar werd ook op de grond gelegd en beide werden vastgebonden met touwen.
de dochter van die vrouw en de zus dus van die jongen kwam naar beneden met haar 1 jarige zoontje om te kijken wat er aan de hand was.
oook zij en haar kind werden onder schot gehouden.
ze hield het kind zo stevig tegen zich aan en probeerde het hoofdje te beschermen.
toen de overvallers geen geld konden vinden waren ze hem gesmeerd en liepen RUSTIG (ja echt RUSTIG op hun dooie gemakje) naar buiten en de straat op.

De familie scheen een groothandel te hebben in exotische producten en ze dachten waarschijnlijk dat ze geld in huis hadden wat niet het geval was.

bahbah… het zou je kind maar zijn…vreselijk dit!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Jeetje wat ontzettend heftig. Je moet er toch niet aan denken dat dit jezelf overkomt. Niet te geloven hoe mensen zoiets uit kunnen halen voor geld. Ga gewoon zelf eerlijk voor je geld werken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Helaas zijn overvallen aan huis normaal tegenwoordig en inderdaad het zal je kindje maar wezen. Goddank is rusrig wegglopen het enige dat ze gedaan hebben en is het nog goed afgelopen. Hoe vaak hoor je niet dat die gasten uit frustratie een schot lossen.

Groetjes,

Michèle

Ja, helaas gebeuren er genoeg van dit soort dingen:S
Maar het neemt niet weg dat het heel heftig blijft!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@Michele: nou niet alleen rustig weggelopen wel even een familie vastgebonden en een kind van 1 jaar onder schot gehouden.
echt wel iets als moeder om daar een trauma van te krijgen.
idd het zal je kind maar zijn… ik denk dat ik helemaal zou flippen

Heb het ook gezien inge, vreselijk he dat mensen tot zoiets in staat zijn.
Mark zegt ook altijd tegen mij dat als hij niet thuis is ik niet zomaar
de deur mag open doen. Doe daar altijd een beetje lacherig over, maar je hoort het steeds meer vind ik. Bah!

Gr Patries

nee groot gelijk en als je geen pakketje hebt besteld zal er ook wel niks bezorgd worden anders haal ik het wel op aan het postkantoor haha!

Erg he, echt verschrikkelijk dat soort dingen.
Ik heb in Amsterdam gewoond in een nieuwbouwwijk waar dat ook heel veel gebeurde, het was een of andere bende, pas geleden was er een heel stuk over deze wijk op de T.V
Het ging over sociale huurwoningen die gebouwd worden tussen de dure koopwonigen en dat dat tot problemen lijdt en de politie krijgt maar geen grip op de situatie.
Ik woon er gelukkig niet meer want ik voelde me daar niet veilig, nu wonen we in een kneuterig dorpje waar iedereen zijn deur altijd open heeft staan bewijzen van spreken.
Ik doe zelf ook altijd voor vreemde de deur open, logisch toch … je staat er helemaal niet bij stil wat er allemaal kan gebeuren.

@ Inge tuurlijk is dat verschrikkelijk en tuurlijk een trauma voor moeders en de rest van de familie, maar helaas zijn er in Den Haag en omstreken in de afgelopen 5 jaar ook genoeg mensen in een lijkenzak afgevoerd.

Groetjes,

Michèle